تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۰
کد خبر : 26998

توزیع ۳۲۰۰۰ غذای گرم متبرک رضوی همزمان با عید غدیر در شهرستان خمینی‌شهر

توزیع ۳۲۰۰۰ غذای گرم متبرک رضوی همزمان با عید غدیر در شهرستان خمینی‌شهر

به گزارشدنیای اسرار: همزمان با عید غدیر به همت خادمیاران آستان قدس رضوی و موسسه دارالقرآن اهلبیت علیهم السلام تعداد ۲۰۰۰۰ غذای گرم در شهر خمینی شهر و تعداد ۱۲۰۰۰ غذای گرم در شهر درچه طبخ و توزیع شد.سید محمدباقر محمدی مسول کانون خدمت رضوی شهرستان خمینی‌شهر با اشاره به فضیلت اطعام در روز عید

Print Friendly, PDF & Email


به گزارشدنیای اسرار: همزمان با عید غدیر به همت خادمیاران آستان قدس رضوی و موسسه دارالقرآن اهلبیت علیهم السلام تعداد ۲۰۰۰۰ غذای گرم در شهر خمینی شهر و تعداد ۱۲۰۰۰ غذای گرم در شهر درچه طبخ و توزیع شد.
سید محمدباقر محمدی مسول کانون خدمت رضوی شهرستان خمینی‌شهر با اشاره به فضیلت اطعام در روز عید غدیر گفت: طبخ غذاها در چندین آشپزخانه و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی با حضور کارشناسان بهداشت و درمان انجام شد و پس از آن در ظروف یکبار مصرف آماده توزیع شد. ایشان در مورد نحوه توزیع افزودند: در هر محل یک نفر به عنوان مأمور توزیع طبق آمار پیش بینی شده غذا دریافت کرد و با حضور خادمیاران و یاوران رضوی توزیع غذا در همه نقاط شهرستان انجام شد.
محمدی تصریح کرد: ویژگی ممتاز این غذاها متبرک بودن به نمک و برنج آستان مقدس علی ابن موسی الرضا علیه‌السلام می باشد که با هماهنگی های لازم با آستان قدس این تبرکات به شهرستان ارسال شد و در تمام غذاها استفاده شده است.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.