تاریخ انتشار : شنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۴
کد خبر : 21181

توسعه ارتباطات دغدغه اصلی مخابرات اصفهان

توسعه ارتباطات دغدغه اصلی مخابرات اصفهان

سرپرست مخابرات منطقه اصفهان در بازدید خود از اداره مخابرات شهرستان لنجان با اعلام این مطلب گفت : توسعه ارتباطات و افزایش کیفیت شبکه و سرویس های مخابراتی در صدر برنامه های مخابرات منطقه اصفهان قرار داشته که با گسترش زیرساختها در حال اجراست. به گزارش  دنیای اسرار،ناصر مشایخی پنج شنبه ۹۹/۷/۱۰ در جریان این

Print Friendly, PDF & Email

سرپرست مخابرات منطقه اصفهان در بازدید خود از اداره مخابرات شهرستان لنجان با اعلام این مطلب گفت : توسعه ارتباطات و افزایش کیفیت شبکه و سرویس های مخابراتی در صدر برنامه های مخابرات منطقه اصفهان قرار داشته که با گسترش زیرساختها در حال اجراست.

به گزارش  دنیای اسرار،ناصر مشایخی پنج شنبه ۹۹/۷/۱۰ در جریان این بازدید با اشاره به لزوم دسترسی همه مناطق استان به سرویس های مخابراتی اظهار کرد : با وجود همه محدودیت های موجود در زمینه تامین زیرساختهای مخابراتی با تلاش شبانه روزی همکاران ما در مخابرات منطقه اصفهان تمام ارتباطات مخابراتی اعم از ثابت و سیار در سراسر استان پایدار و در حال توسعه است.

وی در این بازدید با تاکید بر اهمیت موضوع رضایتمندی مشتریان از کلیه سرویس های مخابراتی اظهار کرد : امروزه با توجه به نیاز روزمره و حیاتی مردم به استفاده از سرویس های ارتباطی و مخابراتی، کارکنان مخابرات با تلاش بی وقفه و مضاعف، تمام همت خود را برای کسب رضایتمندی تمام مشترکین در اقصی نقاط استان به کار بسته اند.

سرپرست مخابرات منطقه اصفهان در این بازدید از نزدیک در جریان جزئیات روند فعالیتهای قسمت های مختلف فنی و پاسخگویی مخابرات این شهرستان قرار گرفت.

گفتنی است در این بازدید کارکنان قسمت های مختلف این اداره نیز به بیان مسائل و مشکلات خود پرداخته و از توجه مدیران ارشد شرکت به کارکنان رسمی، پیمانکاری وقراردادی در جهت رفع مشکلات خود قدردانی کردند.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.