تاریخ انتشار : پنجشنبه ۶ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۸
کد خبر : 20543

توسعه زیرساخت های شهری نقش مهمی در افزایش رفاه اجتماعی دارد

توسعه زیرساخت های شهری نقش مهمی در افزایش رفاه اجتماعی دارد

شیراز – استاندار فارس گفت: فعالیت‌های شهری و عملیات‌های عمران زیر ساخت‌های شهری نقش موثری در توسعه رفاه اجتماعی خواهد داشت. به گزارش دنیای اسرار به نقل از مهر، عنایت الله رحیمی پیش از ظهر پنجشنبه در مراسم افتتاح پروژه‌های هفته دولت در شهر شیراز بیان کرد: از جمله طرح‌هایی که موجب می‌شود تا رفاه

Print Friendly, PDF & Email

شیراز – استاندار فارس گفت: فعالیت‌های شهری و عملیات‌های عمران زیر ساخت‌های شهری نقش موثری در توسعه رفاه اجتماعی خواهد داشت.

به گزارش دنیای اسرار به نقل از مهر، عنایت الله رحیمی پیش از ظهر پنجشنبه در مراسم افتتاح پروژه‌های هفته دولت در شهر شیراز بیان کرد: از جمله طرح‌هایی که موجب می‌شود تا رفاه شهری افزایش یابد و جامعه به سمتی حرکت کند که شاهد افزایش دسترسی‌های شهری باشد، زیرساخت‌ها و فعالیت‌های عمرانی است.

عالی‌ترین مقام دولت در استان فارس تصریح کرد: یکی از شاخص‌های شناسایی شهر شیراز آثار تاریخی و فرهنگی این شهر است و باید در راستای انتقال فرهنگ به آیندگان نیز آثار مناسبی در استان فارس ایجاد شود.

وی افزود: حمل و نقل عمومی و زیرساخت‌های عمومی از جمله موضوعاتی است که می‌تواند عاملی برای ثبت نام نیک از عصر حاضر در پیشگاه آیندگان باشد.

استاندار فارس با تاکید بر این نکته که شرایط سختی در کشور در حوزه‌های اقتصادی ایجاد شده است و تکیه بر اقتصاد نفتی موجب شده تا شاهد مشکلاتی در جامعه باشیم یادآور شد: دولت توانسته است با گذر از اقتصاد مبتنی بر نفت نسبت به گذر از این پیچ تاریخی اقدام کند البته مشکلاتی در جامعه ایجاد شده اما تلاش‌ها در جریان است تا مشکلات زندگی افراد جامعه کاهش یابد.

رحیمی بیان کرد: در راستی کاهش مشکلات اجتماعی و افزایش رفاه اجتماعی آحاد جامعه زیرساخت‌های مختلفی در استان فارس در جریان بوده و شاهد هستیم که عملیات عمرانی مختلفی در استان در جریان است.

وی بیان کرد: امیدواریم با تلاش‌ها و برنامه‌هایی که در زمینه توسعه زیر ساخت‌های حمل نقلی وجود دارد به زودی مجموعه‌ای از انواع حمل و نقل‌های ریلی، هوایی، درون شهری در شیراز شکل گیرد.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.