تاریخ انتشار : چهارشنبه ۷ شهریور ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۶
کد خبر : 3669

توسعه فضای سبز منطقه ۸ با رویکرد استفاده از پساب و گیاهان مقاوم به کم آبی

توسعه فضای سبز منطقه ۸ با رویکرد استفاده از پساب و گیاهان مقاوم به کم آبی

پایگاه خبری دنیای اسرار   توسعه فضای سبز منطقه ۸ با رویکرد استفاده از پساب و گیاهان مقاوم به کم آبی مدیر منطقه هشت شهرداری اصفهان گفت: توسعه کمی و کیفی پارک‌ها و فضای سبز در اولویت برنامه های منطقه است. به گزارش اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، سید رسول هاشمیان در حاشیه پاسخگویی

Print Friendly, PDF & Email

پایگاه خبری دنیای اسرار

 

توسعه فضای سبز منطقه ۸ با رویکرد استفاده از پساب و گیاهان مقاوم به کم آبی

مدیر منطقه هشت شهرداری اصفهان گفت: توسعه کمی و کیفی پارک‌ها و فضای سبز در اولویت برنامه های منطقه است.

به گزارش اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، سید رسول هاشمیان در حاشیه پاسخگویی به شهروندان از طریق مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ اظهارکرد: اداره ارتباطات ۱۳۷، پل ارتباطی بین مردم و سیستم مدیریت شهری است و یکی از بهترین راه های ارتباطی مسئولان شهری و شهروندان برای رفع مسایل و مشکلات در اسرع وقت است.

وی ادامه داد: سد معبر، نظافت و تخلفات ساختمانی بیشترین موارد مطرح شده از سوی شهروندان بود که در کوتاه ترین زمان بررسی و مشکلات شهروندان منطقه ۸ مرتفع می شود.

مدیر منطقه هشت شهرداری اصفهان با بیان اینکه منطقه ۸ با ۲۷۰ هزار نفر جمعیت یکی از پرجمعیت ترین مناطق شهری اصفهان محسوب می شود، اذعان داشت: این منطقه با این جمعیت کمترین سرانه فضای سبز  (حدود ۵ و نیم متر مربع) را در بین مناطق ۱۵ گانه شهر اصفهان دارد، از این رو شهرداری منطقه هشت در سال‌جاری توسعه کمی و کیفی پارک‌ها و فضای سبز منطقه را در دستور کار قرار داده است.

مدیر منطقه هشت شهرداری اصفهان استفاده از پساب و کاشت درختان و گونه های مقاوم را از برنامه های توسعه فضای سبز این منطقه برشمرد و بیان کرد: استفاده از گونه‌های مقاوم به خشکی با نیاز آبی کم از دیگر اقدامات انجام شده برای مدیریت منابع آبی است.

وی با بیان این که با همکاری معتمدان محلی و شهروندان آزادسازی برخی از خیابان ها که از مطالبات مردمی بوده است را آغاز کردیم، تصریح کرد: آزادسازی خیابان استاد شهریار جنوبی حدفاصل خیابان های شهید ردانی پور و شیخ فائض در دستور کار قرار گرفته است.

 

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.