تاریخ انتشار : یکشنبه ۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۵
کد خبر : 5361

توصیه پلیس در خصوص پرهیز از سفر های غیر ضروری به فریدونشهر

توصیه پلیس در خصوص پرهیز از سفر های غیر ضروری به فریدونشهر

توصیه پلیسدر خصوص پرهیز از سفر های غیر ضروری به فریدونشهر  فرمانده انتظامی شهرستان فریدونشهر با اشاره به بارش برف پائیزی گفت: با توجه به کوهستانی بودن منطقه رانندگان از سفر های غیر ضروری به این شهرستان خودداری کنند. دنیای اسرار، سرهنگ “حمزه یبلویی” ‌اظهار داشت:  از ساعت ۵ صبح امروز بارش برف در این

Print Friendly, PDF & Email

توصیه پلیسدر خصوص پرهیز از سفر های غیر ضروری به فریدونشهر

 فرمانده انتظامی شهرستان فریدونشهر با اشاره به بارش برف پائیزی گفت: با توجه به کوهستانی بودن منطقه رانندگان از سفر های غیر ضروری به این شهرستان خودداری کنند.

دنیای اسرار، سرهنگ “حمزه یبلویی” ‌اظهار داشت:  از ساعت ۵ صبح امروز بارش برف در این شهرستان شروع و همچنان نیز ادامه دارد و تردد در این شهرستان بدون زنجیر چرخ ویخ شکن مقدور نمی باشد.

این مقام انتظامیبیان داشت:  با توجه به شرایط جوی و کوهستانی بودن منطقه لازم است تارانندگان حتی المقدور از سفرهای غیرضروری به این شهرستان خودداری کرده و در صورتلزوم تردد در جاده ها با سرعت کمتری رانندگی و زمان بیشتری را برای سفرشان در نظربگیرند.

فرمانده انتظامی شهرستان فریدونشهر ،  بستن زنجیر چرخ با استفاده از لاستیک یخ شکن و همراه داشتن لوازم و تجهیزات زمستانی برای رانندگان را الزامی دانست و افزود: لازم است رانندگان قبل از حرکت ضمن سوخت گیری کامل جعبه کمک های اولیه نیز به همراه داشته باشند.

وی بیان داشت: لازماست رانندگان قبل از سفر از سالم بودن قسمت های فنی خودرو به ویژه سیستم گرمایشی وبرف باک کن اطمینان حاصل کنند و با به همراه داشتن وسایل گرمایی مانند: پتو، جیرهخشک، وسایل ایمنی و شماره تلفن های مراکز ضروری مانند: اورژانس، هلال احمر،امدادرسانی و … را به همراه داشته باشند.

سرهنگ یبلویی ،گفت:  در صورت امکان وسیله نقلیه خود را به چراغ مه شکن مجهز کنید و در صورت نداشتن این چراغ با روشن کردن نور پایین با احتیاط کامل حرکت کرده و  در صورت بخار کردن شیشه جلو از دستگاه تهویه خودرو استفاده  و یا شیشه سمت راننده را کمی پایین آورید تا دید کافی داشته باشید.
فرمانده انتظامی شهرستان فریدونشهر  در پایان از شهروندان خواست در این فصل سال قبل از مسافرت با شماره تلفن ۱۴۱ اداره راه وترابری از وضعیت راهها مطلع شوند و در صورت بروز هرگونه مشکل در طول مسیر با پلیس ۱۱۰ تماس بگیرند.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.