تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۷
کد خبر : 24250

تولید غیر مجاز ارز دیجیتال در کارگاهی متروکه

تولید غیر مجاز ارز دیجیتال در کارگاهی متروکه

به گزارش دنیای اسرار: جانشین فرمانده انتظامی استان از کشف ۵۶۰ دستگاه ماینر خارجی قاچاق به ارزش ۵۶ میلیارد ریال در عملیات ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه خبر داد. سرهنگ ” محمد رضا هاشمی فر” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس بیان داشت: ماموران بخش مورچه خورت فرماندهی انتظامی

Print Friendly, PDF & Email


به گزارش دنیای اسرار: جانشین فرمانده انتظامی استان از کشف ۵۶۰ دستگاه ماینر خارجی قاچاق به ارزش ۵۶ میلیارد ریال در عملیات ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه خبر داد.

سرهنگ ” محمد رضا هاشمی فر” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس بیان داشت: ماموران بخش مورچه خورت فرماندهی انتظامی شهرستان شاهین شهر در پی کسب خبری مبنی بر نگهداری و استفاده غیرمجاز از دستگاه های استخراج ارز دیجیتال در یک کارخانه متروکه بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران پس از تحقیقات تخصصی و کسب اطلاعات لازم طی هماهنگی با مقام قضایی از محل مذکور بازرسی کردند که در نتیجه این عملیات ۵۶۰ دستگاه ماینر خارجی که بدون مجوز قانونی در حال تولید ارز دیجیتال بودند را کشف کردند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان اصفهان ارزش دستگاه های کشف شده در این عملیات را برابر اعلام کارشناسان مربوطه ۵۶ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: در این رابطه یک فرد متخلف شناسایی و به همراه پرونده برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

سرهنگ هاشمی فر با بیان اینکه استفاده از دستگاه های استخراج ارز دیجیتال نیازمند اخذ مجوز های قانونی از اداره صنعت، معدن و تجارت و اداره برق است گفت: کسانی که بدون مجوزهای قانونی اقدام به این کار کنند مجرم بوده و برابر قانون با این افراد برخورد می شود.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.