تاریخ انتشار : شنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۰
کد خبر : 21577

تکریم و تجلیل از پیشگامان سلامت در پیشگیری از بیماری کووید ۱۹

تکریم و تجلیل از پیشگامان سلامت در پیشگیری از بیماری کووید ۱۹

انسان متشرع و با اخلاق فردی است که در حال حاضر با شرایط کنونی کلیه پروتکل های بهداشتی را رعایت نماید و برای حقوق سایر مردم ارزش قائل گردد. به گزارش دنیای اسرار:همزمان با هفته ملی سلامت بانوان که از تاریخ ۲۴ لغایت ۳۰ مهرماه می باشد جلسه تکریم و تجلیل از پیشگامان سلامت در

Print Friendly, PDF & Email

انسان متشرع و با اخلاق فردی است که در حال حاضر با شرایط کنونی کلیه پروتکل های بهداشتی را رعایت نماید و برای حقوق سایر مردم ارزش قائل گردد.

به گزارش دنیای اسرار:همزمان با هفته ملی سلامت بانوان که از تاریخ ۲۴ لغایت ۳۰ مهرماه می باشد جلسه تکریم و تجلیل از پیشگامان سلامت در پیشگیری از بیماری کووید ۱۹ در شرکت آبفا استان اصفهان برگزار گردید .
در این جلسه که با حضور مدیرعامل و اعضای شورای معاونین شرکت برگزار شد، و ازتعداد ۱۹ نفر از پیشگامان سلامت در پیشگیری از بیماری کووید ۱۹ تقدیر و تشکر به عمل آمد.
در این جلسه مدیر عامل شرکت آبفا استان اصفهان ضمن تبریک هفته ملی سلامت بانوان به اقدامات ارزنده ای که در این مدت در خصوص پیشگیری از کووید ۱۹ در شرکت انجام شده است اشاره نمود و گفت: انسان متشرع و با اخلاق فردی است که در حال حاضر با شرایط کنونی کلیه پروتکل های بهداشتی را رعایت نماید و برای حقوق سایر مردم ارزش قائل گردد.
هاشم امینی همچنین به اقدامات برون سازمانی که توسط شرکت آب وفاضلاب استان در سطح استان انجام گرفته از جمله تامین مواد ضد عفونی کننده و آب ژاول برای بیمارستانها و سایر دستگاههای اجرائی و تعامل با سپاه و مراکز بهداشت و همچنین کمکهای مومنانه پرسنل خدوم شرکت آب وفاضلاب و همچنین تامین پایدار آب و در شرایط سخت تابستان و اوج شیوع بیماری کووید ۱۹ اشاره نمود و ضمن تشکر از کلیه همکاران توصیه کرد که نقش انسانی و اخلاقی و قانونی خود را با تلاش مضاعف در فصل پائیز و زمستان که اوج پیک سوم کرونا خواهد بود انجام داده و سلامت خانواده بزرگ آبفا را تضمین کنیم .
در این جلسه همچنین اعظم سادات مرتضوی، مشاور امور بانوان وخانواده شرکت اقدامات انجام شده در خصوص هفته سلامت ملی بانوان، از جمله برگزاری دوره آموزش مجازی با موضوع بایدها و نباید ها در موج دوم ویروس کووید ۱۹، روانشناسی خانواده ، برگزاری جلسه مشاوره خانواده با حضور بانوان به ویژه بهبود یافتگان کرونا باموضوع زنان پیشگامان خود مراقبتی و حافظان خانواده در پیشگیری از کووید ۱۹ و سایر فعالیت ها در این زمینه را گزارش داد.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.