تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۰
کد خبر : 25877

تکمیل بیش از یک کیلومتر دیگر از مسیر حلقه چهارم ترافیکی اصفهان با تکمیل مجموعه پل های شهید سلیمانی

تکمیل بیش از یک کیلومتر دیگر از مسیر حلقه چهارم ترافیکی اصفهان با تکمیل مجموعه پل های شهید سلیمانی

معاون عمران شهری شهرداری اصفهان: تکمیل بیش از یک کیلومتر دیگر از مسیر حلقه چهارم ترافیکی اصفهان با تکمیل مجموعه پل های شهید سلیمانی معاون عمران شهری شهرداری اصفهان از افتتاح رسمی مجموعه پل های سردار شهید سلیمانی در آینده نزدیک خبر داد و گفت: این پروژه بزرگ بیش از یک کیلومتر از مسیر اصلی

Print Friendly, PDF & Email

معاون عمران شهری شهرداری اصفهان:

تکمیل بیش از یک کیلومتر دیگر از مسیر حلقه چهارم ترافیکی اصفهان با تکمیل مجموعه پل های شهید سلیمانی

معاون عمران شهری شهرداری اصفهان از افتتاح رسمی مجموعه پل های سردار شهید سلیمانی در آینده نزدیک خبر داد و گفت: این پروژه بزرگ بیش از یک کیلومتر از مسیر اصلی حلقه چهارم ترافیکی اصفهان را شامل می شود.

به گزارش  دنیای اسرار:، ایرج مظفر با اشاره به تکمیل مجموعه پل های شهید سلیمانی و افتتاح رسمی آن در آینده نزدیک اظهار کرد: برای اجرای این طرح عظیم از مرحله آزادسازی تا اجرا ۱۷۴ میلیارد تومان هزینه شده است که به عنوان یکی از بخش های اصلی حلقه چهارم حفاظتی شهر اصفهان در اختیار شهروندان قرار می گیرد.

وی ادامه داد: مجموعه پل های شهید سلیمانی در کوتاه مدت باعث حذف کامل ترافیک کامیون های سنگین در حدود ۵۰ درصد از ترافیک سواره سبک از میدان ارغوانیه منطقه ۱۵ (خوراسگان) شده است.   

معاون عمران شهری شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه این پروژه کاهش سوخت و آلایندگی را در پی دارد، بیان کرد: همچنین اجرای این طرح علاوه بر کاهش تصادفات و خسارات وارده به معابر و پل ارغوانیه باعث کاهش حدودا ۵ دقیقه ای زمان سفر شده است.  

وی هزینه اجرای عملیات عمرانی، فضای سبز و روشنایی این طرح را  130 میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: برای جابجایی تاسیسات طرح به طول ۹ کیلومتر هم ۱۳٫۱ میلیارد تومان و به منظور آزادسازی ۳۱ میلیارد تومان هزینه صرف شده است.

*۱۲۲ هزار مترمربع آسفالت، ۱۸ هزار مترمربع پل سازی

مظفر با بیان اینکه مساحت آسفالت شده در این پروژه ۱۲۲ هزار متر مربع بوده است، اظهار کرد: همچنین حجم بتن ریزی طرح به ۷۰ هزار مترمکعب رسید.

وی ادامه داد:‌ طول مسیر اجرا شده حلقه حفاظتی در مجموعه پل های شهید سلیمانی یک هزار و ۴۰۰ متر است که شامل تندروها با عرض ۳۲ متر و یک هزار و ۳۶۰ متر طول کندروها با عرض متوسط ۱۵ متر می شود.

معاون عمران شهری شهرداری اصفهان، مساحت پل سازی در این پروژه که دارای ۵ پل است را ۱۸ هزار مترمربع عنوان کرد و گفت: این پروژه دارای چهار رمپ گردش به راست به طول دو هزار و ۵۰ متر و عرض ۱۱ متر است.

وی ادامه داد: تعداد لوپ های گردش به چپ هم دو مورد به طول ۶۰۰ متر و عرض ۱۱ متر است.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.