تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۱
کد خبر : 18394

تکیه بر توان داخلی تحریم‌ها را کمرنگ می‌کند/به دنبال ارزآوری هستیم

تکیه بر توان داخلی تحریم‌ها را کمرنگ می‌کند/به دنبال ارزآوری هستیم

رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور با بیان اینکه باید به توان داخلی تکیه کنیم تا بر تحریم‌های ظالمانه پیروز شویم، گفت: تکیه بر توان داخلی علاوه بر شکست شدن فشار تحریم‌ها و اشتغال زایی، ارزآوری به همراه دارد. به گزارش دنیای اسرار:حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی خاموشی، رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه

Print Friendly, PDF & Email


رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور با بیان اینکه باید به توان داخلی تکیه کنیم تا بر تحریم‌های ظالمانه پیروز شویم، گفت: تکیه بر توان داخلی علاوه بر شکست شدن فشار تحریم‌ها و اشتغال زایی، ارزآوری به همراه دارد.

به گزارش دنیای اسرار:حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی خاموشی، رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور، با اشاره به اینکه طی چند سال اخیر شاهد توسعه و پیشرفت حوزه صنعت کشور هستیم، گفت: برای اینکه بتوانیم صنعتی پیشرو داشته باشیم باید به دانش بومی توجه ویژه ای داشته و از ظرفیت متخصصان داخلی بهره بگیریم.

رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور در ادامه با بیان اینکه توجه به دانش بومی باعث کم رنگ شدن آثار تحریم‌ها می‌شود، اظهار کرد: لازم است با تلاش و تکیه بر نیروهای داخلی به جنگ با تحریم‌ها برویم که خوشبختانه تا کنون نیز موفق عمل کردیم.

وی با بیان اینکه لازم است اقدامات خود را بیش از گذشته توسعه دهیم، ادامه داد: اشتغالزایی و صرفه جویی در هزینه‌ها در کنار ارزآوری با تکیه بر توان داخلی میسر خواهد شد.
این مقام مسؤول با اشاره به فعالیت‌های موثر سازمان اوقاف در امر اشتغالزایی جوانان بیان کرد: سازمان اوقاف با حمایت از گروه‌های دانش بنیان‌ در راستای تجاری سازی طرح‌های تولیدی گام بزرگی برداشته است.

وی افزود: در این میان معاونت بهره وری سازمان اوقاف به دنبال افزایش فعالیت‌های مشارکتی با مجموعه‌های دانش بنیان است.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.