تاریخ انتشار : دوشنبه ۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۸
کد خبر : 30654

تیم‌های حاضر در رقابت‌های والیبال بانوان وزارت نیرو حریفان خود را شناختند

تیم‌های حاضر در رقابت‌های والیبال بانوان وزارت نیرو حریفان خود را شناختند

قرعه‌کشی شانزدهمین دوره رقابت‌های سراسری والیبال بانوان وزارت نیرو در شرکت آبفای اصفهان برگزار و تیم‌های حاضر رقبای خود را شناختند. به گزارش دنیای اسرار:مراسم قرعه‌کشی این رقابت‌ها با حضور رئیس و دبیر انجمن والیبال وزارت نیرو، رئیس کمیته داوران هیئت والیبال استان اصفهان، اعضای کمیته ورزش، مشاور مدیرعامل در امور بانوان و خانواده و

Print Friendly, PDF & Email

قرعه‌کشی شانزدهمین دوره رقابت‌های سراسری والیبال بانوان وزارت نیرو در شرکت آبفای اصفهان برگزار و تیم‌های حاضر رقبای خود را شناختند.

به گزارش دنیای اسرار:مراسم قرعه‌کشی این رقابت‌ها با حضور رئیس و دبیر انجمن والیبال وزارت نیرو، رئیس کمیته داوران هیئت والیبال استان اصفهان، اعضای کمیته ورزش، مشاور مدیرعامل در امور بانوان و خانواده و چند تن از مسئولان شرکت آبفای استان اصفهان و نمایندگان ۱۱ تیم‌ حاضر در رقابت‌ها، چهارشنبه شب در شرکت آبفای استان اصفهان برگزار شد.

طبق قرعه‌کشی انجام شده در گروه نخست این رقابت‌ها تیم‌های آب‌منطقه ای اصفهان، صنعت آب و برق هرمزگان (ب)، صنعت آب و برق یزد، صنعت آب و برق کرمان و آبفای خراسان رضوی قرار گرفتند.

در گروه دوم‌ نیز تیم‌های آبفای اصفهان، صنعت آب و برق البرز، شرکت توزیع برق تهران، برق منطقه‌ای اصفهان، صنعت آب و برق هرمزگان(الف) و حوزه ستادی وزارت نیرو قرار گرفتند.

گفتنی است این رقابت‌ها از بیست و هشتم مهرماه تا سوم آبان ماه در سالن باران شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان برگزار می‌شود.

مدیر روابط‌عمومی و آموزش همگانی آبفای استان اصفهان در این مراسم با خیر مقدم به تیم‌های شرکت کننده با بیان این که این رقابت‌ها همزمان با هفته تربیت بدنی و ورزش و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای صنعت آب و برق برگزار می‌شود، ابراز امیدواری کرد تا آبفای استان اصفهان میزبان شایسته ای برای این دوره از رقابت‌ها باشد.

 

مجید مختاری همچنین به معرفی و تشریح فعالیت‌های این شرکت پرداخت و بیان کرد: ۱۰۰ شهر و ۹۴۸ روستا با جمعیتی بالغ بر چهار میلیون و ۸۰۰ هزار نفر تحت پوشش خدمات آبفای اصفهان قرار دارند.

 

 

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.