تاریخ انتشار : شنبه ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۴
کد خبر : 28894

تیم‌ فوتسال پالایشگاه اصفهان قهرمان مسابقات گروه پنج مناطق کشور شد

تیم‌ فوتسال پالایشگاه اصفهان قهرمان مسابقات گروه پنج مناطق کشور شد

مسابقات فوتسال گروه پنج مناطق کشور بعد از پنج روز جمعه‌ در سالن امام علی(ع) دانشگاه یزد با قهرمانی تیم پالایشگاه اصفهان به پایان رسید. به گزارش ذنیای اسراربه نقل ازایرنا، این مسابقات با حضور تیم‌های آتیه‌سازان یزد میزبان این رقابت‌ها با منطقه آزاد کیش، بتن‌سازان کرمان، مقاومت میناب، پالایشگاه اصفهان، سپاهان ایذه و هدف

Print Friendly, PDF & Email

مسابقات فوتسال گروه پنج مناطق کشور بعد از پنج روز جمعه‌ در سالن امام علی(ع) دانشگاه یزد با قهرمانی تیم پالایشگاه اصفهان به پایان رسید.

به گزارش ذنیای اسراربه نقل ازایرنا، این مسابقات با حضور تیم‌های آتیه‌سازان یزد میزبان این رقابت‌ها با منطقه آزاد کیش، بتن‌سازان کرمان، مقاومت میناب، پالایشگاه اصفهان، سپاهان ایذه و هدف هرمز هرمزگان به صورت دوره‌ای و مجتمع  پیگیری شد.

در پایان بعد از تیم پالایشگاه اصفهان با ۱۵ امتیاز، تیم آتیه‌سازان یزد با ۱۲ تیم در مکان دوم گروه قرار گرفت و این دو تیم‌ جواز حضور در مرحله نهایی مسابقات مناطق کشور را کسب کردند که زمان و مکان رقابت‌ها توسط فدراسیون اعلام می‌شود.

در آخرین روز مسابقات تیم پالایشگاه اصفهان موفق شد حریق خود تیم هدف هرمز هرمزگان را دو بر یک شکست دهد، سپاهان ایذه خوزستان دو بر صفر از سد تیم بتن‌سازان کرمان گذشت و آتیه‌سازان یزد پنج بر چها بر منطقه آزاد کیش غلبه کرد.

۳۰ تیم فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی یزد در لیگ‌های کشوری حضور دارد و این استان با یک میلیون و ۲۳۶ هزار نفر جمعیت ۴۷ هیات ورزشی استانی، ۴۰۰ هیات شهرستانی و ۶۲ هزار ورزشکار زیرپوشش بیمه ورزشی دارد.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.