تاریخ انتشار : شنبه ۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۴
کد خبر : 31135

ثبت ۳۶۵ تصادف طی شبانه روز گذشته در اصفهان

ثبت ۳۶۵ تصادف طی شبانه روز گذشته در اصفهان

به گزارش دنیای اسرار: رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان از ثبت ۳۶۵ تصادف خسارتی و جرحی طی شبانه روز گذشته در راه های درونشهری استان خبر داد. سرهنگ” محمدرضا محمدی” درگفت و گو باخبرنگار پایگاه خبری پلیس بیان داشت: در شبانه روز گذشته شاهد بارش برف در شهرهای فریدن، فریدونشهر، چادگان و سمیرم بودیم

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش دنیای اسرار: رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان از ثبت ۳۶۵ تصادف خسارتی و جرحی طی شبانه روز گذشته در راه های درونشهری استان خبر داد.
سرهنگ” محمدرضا محمدی” درگفت و گو باخبرنگار پایگاه خبری پلیس بیان داشت: در شبانه روز گذشته شاهد بارش برف در شهرهای فریدن، فریدونشهر، چادگان و سمیرم بودیم و سایر شهرستان های استان نیز با بارش باران همراه بودند که همین امر هم تصادفات زیادی را در راه های درونشهری استان به همراه داشت.
وی بابیان اینکه خوشبختانه طی شبانه روز گذشته هیچ گونه تصادف فوتی در راه های درونشهری استان نداشتیم افزود: براساس آمارهای بدست آمده از ساعت ۲۴ شب گذشته تا صبح امروز ۳۲۶ تصادف خسارتی و ۳۹تصادف جرحی در راه های درونشهری استان به وقوع پیوسته است.
رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان بیشترین تصادفات رخ داده را مربوط به شهر اصفهان عنوان کرد و گفت: از مجموع تصادفات استان، ۲۰۳ تصادف خسارتی و ۲۰ تصادف جرحی در شهر اصفهان اتفاق افتادند.
سرهنگ محمدی بیشترین تصادفات رخ داده را از جلو به عقب و علت وقوع آنها را هم عدم توجه به جلو و عدم رعایت فاصله طولی با خودروی جلویی عنوان کرد و اظهار داشت: این موضوع نشان می دهد که بیشتر رانندگان هنوز مهارت لازم برای رانندگی در شرایط بارندگی باران و برف را ندارند و به همین دلیل با ریزش نزولات جوی شاهد افزایش تصادفات در راه های شهری می شویم.
این مقام انتظامی عنوان کرد: در زمان بارش باران و برف سطح زمین لغزنده شده و بنابر این وقتی راننده ای ترمز می کند خودروی او سُر خورده و مسافتی را بر روی آسفالت کشیده می شود و اگر در همین فاصله خودرویی جلوی این خودرو باشد قطعاً با آن برخورد می کند و منجر به خسارت خواهد شد که به همین جهت توصیه اکید ما به رانندگان این است که همیشه فاصله لازم را با خودروی جلویی خود حفظ کنند.
رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: طی شبانه روز گذشته بحمدالله تصادف زنجیره ای که منجر به گره کور ترافیکی باشد نداشتیم اما در برخی از بزرگراه ها با کندی تردد مواجه بودیم که بیشترین آنها بزرگراه “خرازی” و “صیاد شیرازی” در شهر اصفهان بودند.
سرهنگ محمدی در پاسخ به سوالی در خصوص علت کندی تردد و ترافیک سنگین صبحگاهی در بزرگراه اقارب پرست گفت: اکثر شهروندانی که با خودروهای شخصی از شهرهای اطراف به سمت اصفهان می آیند از این بزرگراه استفاده می کنند که همین موضوع باعث شده تا در ساعات اولیه صبح با کندی تردد و سنگین شدن ترافیک باشیم.
این مقام انتظامی در خاتمه خاطر نشان کرد: به شهروندان توصیه می کنیم برای عبور و مرور خود بجای استفاده از خودروهای شخصی از ناوگان حمل و نقل عمومی و مترو استفاده کنند و در صورت ضروری بودن استفاده از وسایل نقلیه شخصی حتماً زمان شُد آمدی خود را مدیریت کنند تا با بار ترافیک شهری مواجه نشده و زمان آنها در ترافیک تلف نشود.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.