تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۷ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۶
کد خبر : 32774

جابه جایی بیش از ۵۷۱ هزار مسافر نوروزی از طریق حمل و نقل عمومی استان اصفهان

جابه جایی بیش از ۵۷۱ هزار مسافر نوروزی از طریق حمل و نقل عمومی استان اصفهان

رئیس شورای هماهنگی ارتباطات و اطلاع‌رسانی راه و شهرسازی استان اصفهان خبر داد؛ جابه جایی بیش از ۵۷۱ هزار مسافر نوروزی از طریق حمل و نقل عمومی استان اصفهان رئیس شورای هماهنگی ارتباطات و اطلاع‌رسانی راه و شهرسازی استان اصفهان از جابه جایی بیش از ۵۷۱ هزار مسافر نوروزی از طریق ناوگان‌های حمل و نقلی

Print Friendly, PDF & Email

رئیس شورای هماهنگی ارتباطات و اطلاع‌رسانی راه و شهرسازی استان اصفهان خبر داد؛

جابه جایی بیش از ۵۷۱ هزار مسافر نوروزی از طریق حمل و نقل عمومی استان اصفهان

رئیس شورای هماهنگی ارتباطات و اطلاع‌رسانی راه و شهرسازی استان اصفهان از جابه جایی بیش از ۵۷۱ هزار مسافر نوروزی از طریق ناوگان‌های حمل و نقلی جاده‌ای، ریلی و هوایی استان اصفهان در طرح نوروزی ۱۴۰۲ خبر داد.

به گزارش دنیای اسرار؛ حسن کحال‌زاده رئیس شورای هماهنگی ارتباطات و اطلاع‌رسانی راه و شهرسازی استان اصفهان اظهار داشت: در طرح نوروزی سال ۱۴۰۲ که از ۲۴ اسفندماه ۱۴۰۱ آغاز و تا ۱۵ فروردین ماه ۱۴۰۲ ادامه داشت ۵۷۱ هزار و ۶۳۰ مسافر نوروزی از طریق ناوگان‌های حمل و نقلی جاده‌ای، ریلی و هوایی استان اصفهان جابه جا شدند.

وی افزود: از این میزان مطابق با آخرین آمار در بخش جاده‌ای ۳۸ هزار و ۵۱۱ سفر (با صورت وضعیت)، با تعداد مسافر ۴۵۴ هزار و ۷۷۹ نفر ثبت شده است که در مقایسه با تاریخ مشابه طرح نوروزی ۱۴۰۱ به صورت تجمعی تعداد مسافر در این بخش دو درصد افزایش را نشان می‌دهد.

رئیس شورای هماهنگی ارتباطات و اطلاع‌رسانی راه و شهرسازی استان اصفهان اذعان داشت: در بخش ریلی تعداد سفر بصورت تجمعی ۶۳ و تعداد مسافر ۲۳ هزار و ۹۹۲ نفر بوده که در مقایسه با تاریخ مشابه طرح نوروزی سال ۱۴۰۱ شاهد افزایش ۱۸ درصدی تعداد سفر و ۱۱ درصدی مسافر بوده‌ایم.

وی عنوان کرد: در حوزه حمل و نقل هوایی در طرح ‌نوروزی ۱۴۰۲ تعداد کل نشست و برخواست هواپیما ۸۰۸ مورد بوده است که از این تعداد ۶۸۷ مورد داخلی و مابقی بین المللی بوده است.

کحال‌زاده گفت: با اقدامات پلیس راه استان اصفهان در طرح نوروزی امسال و با اولویت قراردادن برخورد با تخلفات حادثه‌ساز، تعداد جان باختگان حوادث رانندگی راه های برون شهری استان با کاهش ۳۶ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل همراه بود.

وی خاطرنشان کرد: ایام نوروز سال ۱۴۰۲ و تقارن بهار طبیعت و بهار قرآن مزید بر علت شد تا برنامه‌های متنوعی نیز برای ماه مبارک رمضان برنامه‌ریزی شود که از جمله آن می توان به اجرای مراسمات مذهبی، معنوی و پذیرایی از مسافران نوروزی در زمان های سحر و افطار در پایانه های حمل و نقلی اشاره کرد.

رییس شورای هماهنگی ارتباطات و اطلاع‌رسانی راه و شهرسازی استان اصفهان بیان داشت: نوروز امسال به گونه‌ای رقم خورد که با احساس رضایت در فعالان گردشگری و مسافران از دریافت خدمات همراه شد و تنوع برنامه‌ها در پایانه‌های حمل و نقلی، مسیرهای بین راهی استان و شهر اصفهان علاوه بر تمرکز بر افزایش آگاهی و دانایی در مسیر هویت‌بخشی و حفظ میراث بر شور و نشاط مردمی نیز هویدا بود.

وی ابراز داشت: در همه این برنامه‌ها اما نظارت بر ارائه خدمات به مسافران به خوبی صورت گرفت از این رو با پیش‌بینی‌های از قبل برنامه‌ریزی شده امسال برنامه‌ها و روند پذیرایی از مسافران نوروزی در اصفهان متفاوت‌تر از گذشته رقم خورد که با استقبال گسترده گردشگران و مسافران و رضایت خاطر آنها همراه شد.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.