تاریخ انتشار : سه شنبه ۳۱ تیر ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۸
کد خبر : 19462

جاده هشتگرد – طالقان امسال زیر بار ترافیک می‌رود

جاده هشتگرد – طالقان امسال زیر بار ترافیک می‌رود

کرج – معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: جاده هشتگرد – طالقان ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تا پایان سال زیر بار ترافیک خواهد رفت. به گزارش دنیای اسرار-به نقل از مهر، خیرالله خادمی پیش از ظهر امروز در جلسه بررسی روند تکمیل پروژه‌های راه سازی استان البرز با اشاره به اینکه بهره برداری

Print Friendly, PDF & Email

کرج – معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: جاده هشتگرد – طالقان ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تا پایان سال زیر بار ترافیک خواهد رفت.

به گزارش دنیای اسرار-به نقل از مهر، خیرالله خادمی پیش از ظهر امروز در جلسه بررسی روند تکمیل پروژه‌های راه سازی استان البرز با اشاره به اینکه بهره برداری یک باند از منطقه دو آزادراه تهران -شمال تا پایان سال در دستور کار است، گفت: این امر در بازدید رئیس سازمان برنامه و بودجه، وزیر راه و شهرسازی، رئیس بنیاد مستضعفان و استاندار البرز مصوب شده است.

وی با اشاره به اینکه ۶۰ درصد منابع مالی که سهم دولت است و در این بازدید تعهد داده شد ابلاغ و تأمین شده است و مقدار باقی مانده نیز در زمان مقرر اجرایی می‌شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: روند اجرای پروژه منطقه دو آزادراه تهران – شمال با این ابلاغ از سوی دولت و همچنین تأمین مالی از سهم مورد تعهد بنیاد مستضعفان نیز تسریع شده است.

پیشرفت فیزیکی پروژه چرمشهر- آبیک ۸۲ درصد است

خادمی اضافه کرد: پیشرفت فیزیکی منطقه دو به ۳۲ درصد رسیده و برای یک باند مورد تعهد حدود ۴۰ درصد است.

وی گفت: تدابیر لازم را برای بهره برداری از یک باند منطقه دو آزادراه تهران – شمال در بهار ۱۴۰۰ اتخاذ کرده ایم.

مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور با اشاره به روند تکمیل پروژه آزادراه چرمشهر- آبیک به طول ۱۵۸ کیلومتر با ۱۳ تقاطع غیر همسطح، افزود: این ابر پروژه مشترک در استان‌های البرز، تهران، قزوین و استان مرکزی بسیار مهم و مؤثر در شبکه حمل و نقل کشور است.

خادمی عنوان کرد: این پروژه حدود ۸۲ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و بهره برداری از آن تا پایان سال در دستور کار است و سهم دولت به میزان ۳۸۰ میلیارد تومان است که تخصیص شد.

پیشرفت ۹۰ درصدی جاده هشتگرد – طالقان

وی گفت: پیمانکار این پروژه قرارگاه خاتم الانبیا است که منابع مالی خوبی را تأمین کرده و روند اجرای پروژه مطلوب است که می‌تواند گره‌های ترافیکی استان‌های البرز و تهران را حل می‌کند.

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به پروژه جاده هشتگرد – طالقان، افزود: این پروژه نیز از اهمیت بالایی برخوردار است و مطالبه‌ای مردمی است که استاندار البرز نیز در این راستا پیگیری جدی دارد.

خادمی گفت: این پروژه نیز ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و بر اساس تعهد اداره کل راه و شهرسازی استان تا پایان سال زیر بار ترافیک خواهد رفت.

وی همچنین افزود: راه هشتگرد – طالقان علاوه بر کاهش مسیر دسترسی به مبادی اصلی، رونق اقتصادی قابل توجهی نیز برای منطقه دارد.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.