تاریخ انتشار : یکشنبه ۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۱
کد خبر : 33895

جاساز۱۹۵ هزار قرص در بار قُفل درب ریلی

جاساز۱۹۵ هزار قرص در بار قُفل درب ریلی

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از کشف ۱۹۵ هزار و ۶۰۰ عدد قرص اعتیاد آور که در زیر بار قُفل درب ریلی یک دستگاه کامیون جاساز شده بود خبر داد. به گزارش دنیای اسرار :سرهنگ” احمد نیکبخت” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس بیان داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد

Print Friendly, PDF & Email

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از کشف ۱۹۵ هزار و ۶۰۰ عدد قرص اعتیاد آور که در زیر بار قُفل درب ریلی یک دستگاه کامیون جاساز شده بود خبر داد.

به گزارش دنیای اسرار :سرهنگ” احمد نیکبخت” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس بیان داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان در راستای مبارزه با قاچاقچیان مواد افیونی حین کنترل خودروهای عبوری درمحور جنوبی استان به یک دستگاه خودروی کامیون مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی افزود: ماموران پس از متوقف شدن خودرو طی هماهنگی با مرجع قضائی قسمت بار خودرو را به دقت مورد بازرسی قرار دادند و در نهایت ۱۹۵ هزار عدد قرص اعتیاد آور “ترامادول” که به شکلی ماهرانه در بار قُفل درب ریلی خودرو جاساز شده بودند را کشف کردند.

پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان از دستگیری ۲ نفر در این عملیات خبر داد و گفت: متهمان قصد انتقال این قرص ها به پایتخت و فروش آن به افراد معتاد را داشتند که با اقدام هوشمنندانه و به موقع ماموران در عملی کردن نقشه خود ناکام شدند.

 

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.