تاریخ انتشار : شنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۸:۱۶
کد خبر : 32969

جدیت در گسترش زیر ساخت های برق رسانی در منطقه نواحی

جدیت در گسترش زیر ساخت های برق رسانی در منطقه نواحی

تحقق توسعه عدالت اجتماعی در خدمت رسانی به مردم شرق اصفهان جدیت در گسترش زیر ساخت های برق رسانی در منطقه نواحی به گزارش دنیای اسرار:مهندس حمیدرضا سلطانی قائم مقام مدیر عامل در نواحی شرق اسبق و معاون منابع انسانی در آیین تکریم و معارفه که با حضور شورای شهر و روستا ،شهرداران دهیاران، بخشداران،

Print Friendly, PDF & Email

تحقق توسعه عدالت اجتماعی در خدمت رسانی به مردم شرق اصفهان

جدیت در گسترش زیر ساخت های برق رسانی در منطقه نواحی

به گزارش دنیای اسرار:مهندس حمیدرضا سلطانی قائم مقام مدیر عامل در نواحی شرق اسبق و معاون منابع انسانی در آیین تکریم و معارفه که با حضور شورای شهر و روستا ،شهرداران دهیاران، بخشداران، هیئت امنای شهرکهای صنعتی ،نیروهای انتظامی، شرکت‌های آب و فاضلاب و نمایندگان کشاورزان در شرق اصفهان در منطقه زیار برگزار شد به خدماتی که نزدیک به ۱۰ سال در بخش نواحی شرق اصفهان به مردم صدیق و شریف این منطقه ارائه شد به صورت اجمالی اشاره و گفت : به حمدا… این سعادت را داشتم که در این مدت خدمتگزار مردم و یاریگر دیگر سازمانهای این منطقه باشم و با تعاملی که با این مجموعه ها انجام شد رضایت صنعتگران ؛ کشاورزان و دیگر اقشار زحمت کش و متدین این منطقه تا حد زیادی حاصل گردید.

وی در ادامه افزود : از سال ۹۲ تا کنون در مدیریت برق نواحی اقدامات خوبی انجام شد که به طور قطع با حمایت های مدیران عامل و دیگر همکاران در این سالها ،فرایندها متناسب با چشم اندازهای شرکت محقق شد .

مهندس سلطانی افزود : افزایش بودجه های مدیریت نواحی حتی تا ۳ برابر میزان مصوب با توجه به حجم گسترده فیزیکی پروژه ها ،تعویض پایه های فرسوده ۲۰ کیلو ولت و فشار ضعیف، ایجاد تعادل بار شبکه ها ،اصلاح ضعف برق در مناطق رامشه ،جرقویه و سجزی ، در مدار آوردن پست های ۶۳ کیلوولت و اصلاح روشنایی ها و تعویض پایه های فرسوده در شهرها و روستاها از جمله مواردی بود که در این سالها اجرایی شد .

وی در ادامه گفت : مجموعه مدیریت برق نواحی در این اواخر به برق منطقه ۸؛ ۹و چهارشهرستان هرند ، ورزنه ،کوهپایه و جرقویه تفکیک شد که ۱۳ شهر و ۳۰۰ روستای بزرگ و کوچک و ۱۷ منطقه صنعتی را به خود اختصاص داده است.

????وی اظهار داشت: در سال ۱۴۰۰ با توجه به مصوبه هیات وزیران برای هر کدام از ۴ منطقه جرقویه، هرند، ورزنه و کوهپایه یک فرمانداری مستقل ایجاد شد و در این راستا نیز اصلاح چارت سازمانی و اصلاح ساختار بودجه بر اساس مصوبه مذکور شکل گرفت.

مهندس سلطانی در بخش دیگر سخنرانی خود به شاخصه های برق رسانی این منطقه اشاره کرد و گفت : برق رسانی پایدار به این مناطق با ۱۵باب پست فوق توزیع ؛ ۱۲۳ فیدر ۲۰ کیلو ولت و بیش از ۷ هزار کیلومتر شبکه فشار متوسط و ضعیف و ۸۳۰۰ دستگاه پست هوایی و زمینی، صورت گرفت.

وی در ادامه به دیگر زیرساخت ها اشاره کرد و گفت : توسعه زیرساخت های ساختمانی و تجهیزات فنی در بخشهای کرارج ،کوهپایه و ورزنه و… ، توسعه شبکه‌های مخابراتی، اصلاح ساختار نیروی انسانی و حضور گروه های بهره برداری، خدمات مشترکین و مهندسی در تمام بخش ها و ایجاد و توسعه فیبر نوری در تمام ساختمان های بخشهای نواحی عملیاتی شد و در این راستا عدالت اجتماعی با برخورداری مردم نواحی شرق از خدمات غیر حضوری توسعه یافت .

مهندس سلطانی تصریح کرد : به منظور کاهش خاموش های خواسته و انرژی های توزیع نشده ۳۲۰ کلید اتوماسیونی بر روی شبکه ها نصب که این فرآیند با مبلغی بالغ بر ۱۲۰ میلیارد تومان هزینه اجرایی شد.

وی ابراز داشت : در زمینه بهبود و توسعه فرآیندهای برق رسانی اقداماتی در حال اجرا و یا برنامه ریزی های مدونی برای اجرایی شدن در آینده وجود دارد از جمله توسعه اتوماسیون شبکه، توسعه پستهای ۶۳ کیلو ولت آمپر ،احداث فیدرهای ۲۰ کیلو ولت به خصوص در مناطق صنعتی، هوشمند سازی و کنترل پروژه های مشترک ، توسعه تولید انرژی های تجدیدپذیر و نیروگاه های خورشیدی، اصلاح ساختار شبکه های فشار ضعیف باقی مانده، اصلاح شبکه های روشنایی با چراغ های پر بازده کم مصرف LED, ایجاد درآمدهای پایدار و خلق منابع بر اساس دستورالعمل ها و ایجاد مدل های هوشمند در بهره برداری مشترکین و مهندسی می باشد.

وی در پایان از مهندس حمید رضا پیر پیران ؛ مهندس مهرداد دادخواه ،معاونین و مدیران و مسئولین سازمانها و ارگانهای شرق اصفهان و همکارانی که در این سالها برای ارتقا و پیشرفت فرآیندهای برق رسانی به مردم این منطقه یاری رساندند تشکر و قدر دانی کرد .
گفتنی است : در این مراسم سازمانها و ارگانهای مختلف در محدوده نواحی از تمام مدیران شرق اصفهان به ویژه مهندس سلطانی تقدیر نمودند

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.