تاریخ انتشار : سه شنبه ۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۰
کد خبر : 10682

جذب بیش از ۵۸ هزار مشترک جدید گاز در استان اصفهان در سال ۹۷

جذب بیش از ۵۸ هزار مشترک جدید گاز در استان اصفهان در سال ۹۷

جذب بیش از ۵۸ هزار مشترک جدید گاز در استان اصفهان در سال ۹۷ بیش از ۵۸هزار مشترک گاز طبیعی طی سال گذشته به تعداد مشترکین استان اصفهان اضافه شد. به گزارش دنیای اسرار:  مدیرعامل این شرکت اعلام کرد: در حال حاضر بیش از ۱میلیون و ۸۰۰ هزار  مشترک گاز طبیعی در سطح استان داریم

Print Friendly, PDF & Email

جذب بیش از ۵۸ هزار مشترک جدید گاز در استان اصفهان در سال ۹۷

بیش از ۵۸هزار مشترک گاز طبیعی طی سال گذشته به تعداد مشترکین استان اصفهان اضافه شد.

به گزارش دنیای اسرار:  مدیرعامل این شرکت اعلام کرد: در حال حاضر بیش از ۱میلیون و ۸۰۰ هزار  مشترک گاز طبیعی در سطح استان داریم که از این میزان بالغ بر۵۸هزار و ۱۳۷مشترک در سال گذشته جذب شده اند.

سید مصطفی علوی، گفت: طی سال گذشته ۵۲ هزار و ۹۱۱ مشترک خانگی، ۴ هزار و ۵۳۲ مشترک تجاری و ۶۹۴ مشترک صنعتی از نعمت گاز طبیعی بهره مند شدند.

وی، از نصب بالغ بر ۱۴هزار و ۳۴۵ انشعاب جدید در سال گذشته خبرداد و افزود: از این میزان ۱۴ هزار و۲۰۰ انشعاب در بخش خانگی و تجاری بوده و ۱۴۵ انشعاب در بخش صنعت نصب و واگذار شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان، همچنین میزان شبکه گاز اجرایی شده در سال ۹۷ را ۴۶۷کیلومتر عنوان کرد و گفت: در حال حاضر ۲۶هزارکیلومتر شبکه گذاری، ۱۱۱۱کیلومتر خط انتقال و تعداد یک میلیون و۱۰۰هزار انشعاب درسطح استان اصفهان اجرایی شده است.

مهندس علوی، تصریح کرد: هم اکنون ۹۹٫۵ درصد جمعیت استان اصفهان معادل ۹۹٫۶ درصد جمعیت شهری و ۹۵ درصد خانوارهای روستایی از نعمت گاز برخوردار هستند.

وی، ادامه داد: این شرکت به عنوان یکی از بزرگترین شرکت های توزیع کننده گاز طبیعی سالانه حدود ۲۰ میلیارد متر مکعب گاز طبیعی در سطح استان اصفهان توزیع می کند که سال گذشته این میزان شامل؛ بیش از ۳ میلیارد و ۹۵۰میلیون متر مکعب در بخش خانگی، ۱۴ میلیارد و ۹۱۰ میلیون متر مکعب در بخش صنعتی و ۸۸۷ میلیون متر مکعب در بخش تجاری گاز طبیعی بوده است.

مهندس علوی گفت: بهره مندسازی ۱۰۴ شهر از مجموع ۱۰۷ شهر استان، ۱۳۳۹ روستا از مجموع ۱۴۴۸روستای مشمول، گازرسانی به ۵۳ شهرک صنعتی شامل ۸ هزار و ۶۰۰ واحد صنعتی، ۱۵۶جایگاه C.N.Gو راه اندازی ۹۳۳ ایستگاه تقلیل فشار و حفاظت از زنگ از اقدامات گازرسانی انجامشده در سطح استان اصفهان از ابتدای فعالیت این شرکت تا کنون است.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.