تاریخ انتشار : یکشنبه ۳۱ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۳
کد خبر : 13399

«جذب پذیرفته شدگان آزمون استخدامی کارکنان اداری قوه قضاییه بر اساس برنامه ریزی مدون»

«جذب پذیرفته شدگان آزمون استخدامی کارکنان اداری قوه قضاییه بر اساس برنامه ریزی مدون»

معاون منابع انسانی دادگستری استان اصفهان: «جذب پذیرفته شدگان آزمون استخدامی کارکنان اداری قوه قضاییه بر اساس برنامه ریزی مدون» فرایند جذب و شروع بکار پذیرفته شدگان آزمون استخدامی کارکنان اداری قوه قضاییه بر اساس برنامه ریزی مدون صورت می پذیرد. به گزارش  دنیای اسرار: سیدرضا سجودی معاون قضایی رییس کل و معاون منابع انسانی

Print Friendly, PDF & Email

معاون منابع انسانی دادگستری استان اصفهان:

«جذب پذیرفته شدگان آزمون استخدامی کارکنان اداری قوه قضاییه بر اساس برنامه ریزی مدون»

فرایند جذب و شروع بکار پذیرفته شدگان آزمون استخدامی کارکنان اداری قوه قضاییه بر اساس برنامه ریزی مدون صورت می پذیرد.

به گزارش  دنیای اسرار: سیدرضا سجودی معاون قضایی رییس کل و معاون منابع انسانی دادگستری کل استان ضمن بیان این مطلب گفت: فرایند نیازسنجی، برنامه ریزی و جذب افراد پذیرفته شده در آزمون استخدامی کادر اداری از ماه های ابتدایی سال ۱۳۹۶ در دادگستری استان آغاز و تا کنون تمامی اقدامات بر اساس همان برنامه از قبل تدوین شده محقق شده است.

وی ضمن غیرمؤثر دانستن ارائه درخواست های شخصی جهت تسریع در فرایند جذب و بکارگیری افزود: تلاش ما و همکاران ما در مجموعه معاونت منابع انسانی، انجام کلیه امور مطابق برنامه های از پیش تعیین شده و مجوزهای جذب اعطایی از مرکز است و اقدامات خارج از این چارچوب پذیرفته نیست.

معاون منابع انسانی دادگستری کل استان اصفهان در پایان ابراز امیدواری کرد: با عنایات ریاست محترم قوه قضاییه و اهتمام جدی و دستور مؤکد ایشان، شاهد جذب تمامی پذیرفته شدگان آزمون استخدامی کادر اداری سال ۱۳۹۶ تا پایان سال جاری باشیم.

گفتنی است در ماه گذشته تعداد ۱۵۰۰ نفر از قبول شدگان آزمون استخدامی کارکنان اداری قوه قضاییه در کل کشور، فعالیت خود در دستگاه قضایی را آغاز نمودند.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.