تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۹
کد خبر : 28974

جستجوی۴ ساعته پلیس شاهین شهر برای پیدان کردن ۳ کودک گم شده

جستجوی۴ ساعته پلیس شاهین شهر برای پیدان کردن ۳ کودک گم شده

جستجوی۴ ساعته پلیس شاهین شهر برای پیدان کردن ۳ کودک گم شده به گزارش دنیای اسرار: در پی تماس تلفنی یکی از شهروندان شهرستان شاهین شهر با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر گم شدن ۳ کودک خردسال عمت ذوب‌آهن اصفهان:لیات جستجو برای یافتن این کودکان به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی

Print Friendly, PDF & Email

جستجوی۴ ساعته پلیس شاهین شهر برای پیدان کردن ۳ کودک گم شده

به گزارش دنیای اسرار: در پی تماس تلفنی یکی از شهروندان شهرستان شاهین شهر با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر گم شدن ۳ کودک خردسال عمت ذوب‌آهن اصفهان:لیات جستجو برای یافتن این کودکان به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان “شاهین شهر قرار گرفت.
 ساعت ۱۴ روز دوازدهم اسفندماه سال جاری زنگ یکی از تلفن های مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ به صدا درآمد و وقتی اپراتور گوشی را برداشت آن طرف خط زن جوانی با صدای لرزان خبر از گم شدن ۲ دختر ۳ و یک دختر ۹ ساله داد.
او با نگرانی و در حالی که مدام اشک می ریخت گفت: دخترانم “ترنم” و “ندا” مانند همیشه به همراه یکی از همسایگان خود که دختری ۹ ساله بود برای تفریح و بازی کردن با یکدیگر از منزل خارج شده و به کوچه رفتند اما وقتی بعد از چند ساعت که رفتم تا آنها را صدا بزنم اثری از آنها ندیدم سراغ همسایه ها و حتی مغازه های اطراف رفتم، اما هیچ خبری از آنها نبود. تنها امیدم به شما است تو رو به خدا بچه های مرا پیدا کنید.
بلافاصله موضوع تماس این شهروند به فرماندهی انتظامی شهرستان شاهین شهر اطلاع داده شده و عملیات ویژه جستجو برای یافتن این کودکان در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان قرار گرفت .
با توجه به حساسیت موضوع، فرمانده انتظامی شهرستان “شاهین شهر” نیز از همان لحظه اولیه عملیات وارد میدان شده و در کنار سایر ماموران به گشت زنی در سطح شهرستان پرداخت. سرانجام پس از ۴ ساعت جستجوی ویژه و هوشمندانه ماموران پلیس “ترنم” و “ندا” به همراه دختر همسایه خود در یکی از بازارهای این شهرستان پیدا شده و  به آغوش گرم مادران خود بازگشتند.
مادران این ۳ کودک که از پیدا شدن فرزندانشان بسیار خوشحال بودند از تلاش ها و پیگیری های فرمانده انتظامی شهرستان “شاهین شهر” و ماموران انتظامی این فرماندهی قدردانی کرده و برای همه سبزپوشان نظم و امنیت کشور از خداوند متعال آروزی موفقیت و سلامتی کردند.
سرهنگ صادقی، فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس گفت: در تحقیقات صورت گرفته مشخص شد این ۳ کودک با پولی که در اختیار داشتند بدون اجازه مادرانشان برای خرید به بازار می روند اما هنگام بازگشت راه را گم کرده بودند.
وی با بیان اینکه بحمدالله این حادثه با تماس به موقع مادر فرزندان گم شده و پیگیری فوری و سریع ماموران پلیس ختم به خیر شد افزود: به خانواده ها توصیه می کنیم فرزندان خردسال خود را به تنهایی در کوچه ها رها نکنند چرا که افراد معتاد و سارقان طلاجات کودکان هم در کمین چنین کودکانی هستند و لازم است تا هنگام بازی در کوچه ها و پارک ها از سوی والدینشان تحت نظارت و مراقبت قرار گیرند.
فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر اظهار داشت: همچنین به خانواده ها توصیه می کنیم که شماره تماس و اطلاعات منزل خود را به فرزندان دانش آموز خود آموخته و به آنان بیاموزند که در صورت بروز هرگونه مشکلی از ماموران پلیس کمک بخواهند.
Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.