تاریخ انتشار : جمعه ۹ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۲
کد خبر : 3693

جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان احترام به آینده است

جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان احترام به آینده است

پایگاه خبری دنیای اسرار جشنواره سی و یکم با پرواز پروانه ها در آسمان شهر اصفهان آغاز به کار کرد جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان احترام به آینده است سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان با استقبال پرشور خانواده ها و کودکان و نوجوانان اصفهان و سراسر

Print Friendly, PDF & Email

پایگاه خبری دنیای اسرار

جشنواره سی و یکم با پرواز پروانه ها در آسمان شهر اصفهان آغاز به کار کرد

جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان احترام به آینده است

سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان با استقبال پرشور خانواده ها و کودکان و نوجوانان اصفهان و سراسر ایران امشب در میدان امام حسین(ع) آغاز به کار کرد.

به گزارش ستاد ارتباطات و اطلاع رسانی سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان، جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان سی و یکمین دوره خود را در حالی آغاز کرد که میدان اصلی شهر مملو از علاقه مندان سینمای کودک و نوجوان بود و هشتم شهریورماه خاطره ای متفاوت را برای مردم اصفهان شهر دوستدار کودک و نوجوان رقم زد. کودکان اصفهانی با در دست داشتن پرچم های جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان بی صبرانه از ساعاتی قبل از افتتاحیه، منتظر آغاز برنامه بودند.

میزبان واقعی جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان مردم اصفهان هستند

شهردار اصفهان در این مراسم با تبریک عید سعید غدیر گفت: این عید مبارک، متعلق به امام بزرگوار و عزیزی است که معتقدم تاکنون نتوانسته ایم سیمای حقیقی او را بشناسیم و بسیار خوشحالم که آیین برگزاری سی و یکمین جشنواره فیلم کودک و نوجوان متبرک به نام او آغاز می شود.

قدرت الله نوروزی ادامه داد: جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان از ترکیب واژه هایی تشکیل شده که هر کدام از آنها مفهومی دارد، جشن و جشنواره یه این معناست که مردم در کنار یکدیگر شاد باشند. احساسی که این روزها بسیار به آن نیاز داریم.

نوروزی با بیان اینکه میزبان واقعی این جشنواره مردم اصفهان هستند، گفت: مردم اصفهان همیشه میزبان خوبی بوده اند و این بار نیز به بهترین شکل ممکن جشنواره فیلم کودک را برگزار خواهند کرد. فیلم و سینما بهانه ای است خانواده ها را در کنار یکدیگر جمع کنیم و این هنر برتر ابزاری برای بازبینی سبک زندگی و برآورده کردن آرزوهای مردم جهان است.

وی با تاکید بر این که کودکان و نوجوانان آینده شهر و کشور هستند،جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان احترام به آینده است، افزود: فیلم های جشنواره ما را به اندیشیدن برمی انگیزد. این که چگونه می توانیم جهان بهتری برای بچه ها داشته باشیم. کودکان و نوجوان بزرگترین بهانه برای زندگی هستند. ما در این جشنواره باید شادی را به کودکان هدیه دهیم و همین کار می تواند جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان را در زمره بهترین جشنواره ها قرار بدهد.

شهردار اصفهان در پایان مردم را به شرکت در سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان دعوت کرد. بعد از این سخنرانی یکی از کودکان زلزله زده سر پل ذهاب به نمایندگی از همشهریان خود عروسک دست سازی را به شهردار اصفهان اهدا کرد.

اصفهان برای ایران افتخار آفرین باشد

استاندار اصفهان در ادامه این مراسم با تبریک عید غدیر به حاضرین در آیین استقبال از سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان اصفهان گفت: از اینکه اصفهان شهری پر افتخار، شهر علم، هنر، شور و فرهنگ به عنوان اولین مبتکر و شهری که اقدام ارزشمندی را به ثبت یونسکو رسانده است، بسیار خوشحالیم.

وی ادامه داد: هنر دوستی و سابقه هنرپروری در اصفهان خواهد توانست این جشنواره را با موفقیت پیش ببرد.

مهرعلیزاده با بیان اینکه کودکان سرمایه های اساسی آینده هستند، گفت: اگر ما مسئولین وظیفه خود را به نحو احسن انجام داده و برای تولید سرمایه انسانی و استفاده از ظرفیت های فکری، اخلاقی، اجتماعی و فرهنگی اقدام کنیم، وظیفه خود را برای ساختن آینده ای بهتر انجام داده ایم.

وی افزود: امیدوارم که جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان در سطح جهان به حدی بدرخشد که نام این جشنواره در کنار جشنواره های جهانی بزرگ قرار بگیرد و اصفهان برای ایران افتخار آفرین باشد.

کتاب سی سال جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان چاپ شده است

در ادامه علیرضا رضاداد دبیر سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و ‌نوجوانان ضمن تبریک عید سعید غدیر و‌ چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی ایران گفت: کتاب سی سال جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان چاپ شده است. این کتاب افتخار اصفهان و ‌سینمای کودک و نوجوان را نشان می‌دهد.

وی ادامه داد: ما در دهه پنجم انقلاب و دهه چهارم جشنواره هستیم و باید بگوییم اصفهان را به قطب سینمای کودک و نوجوان تبدیل می کنیم.

رضاداد افزود: امشب متعلق به کودکان است و ‌یک هفته شهر در دستان آن هاست. آغاز سی و یکمین جشنواره را اعلام می‌کنم و به همه تبریک می‌گویم.

ناهید تاج الدین نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی، سید احد میکاییل زاده معاون ارتباطات و اطلاع رسانی و اعضای شورای شهر اصفهان و داوران و خبرنگاران کودک و نوجوان بین الملل و مردم اصفهان در این مراسم حضور داشتند تلاوت قرآن کریم و پخش با حال و هوای کودکانه در ادامه این مراسم جریان یافت. شیرین صمدی مجری برنامه در ادامه روی سن آمد و پس از خوش آمد گویی این نوید را به مردم داد که به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی سینماگران هدیه ای را به مردم کشور داده اند و قرار است از سال آینده فیلم های برگزیده جشنواره در همه استان های کشور اکران شوند. پخش کلیپ های خاطره انگیز از برنامه های جنبی این برنامه بود که خاطرات زیادی را برای خانواده کودکان زنده کرد. در ادامه برنامه های جنبی گروه موسیقی کودکان سرودهای خاطره انگیزی را اجرا کردند.

سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان به دبیری علیرضا رضاداد تا ۱۴ شهریور در اصفهان ادامه دارد.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.