تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۳
کد خبر : 12564

جشنواره فواره شادی در بناهای تاریخی منطقه سه برگزار می شود/ اجرای ویژه برنامه «تاب ستانه» ۲۹ مرداد در میدان نقش جهان

جشنواره فواره شادی در بناهای تاریخی منطقه سه برگزار می شود/ اجرای ویژه برنامه «تاب ستانه» ۲۹ مرداد در میدان نقش جهان

مدیر منطقه سه شهرداری اصفهان: جشنواره فوارهشادی در بناهای تاریخی منطقه سه برگزار می شود/ اجرای ویژه برنامه «تاب ستانه» ۲۹ مرداددر میدان نقش جهان  مدیر منطقه سه شهرداری اصفهان گفت: برنامه های فواره شادی برای معرفی اماکن تاریخی به نسل جدید در بناهای تاریخی این منطقه و به مناسبت اعیاد قربان و غدیر اجرا

Print Friendly, PDF & Email

مدیر منطقه سه شهرداری اصفهان:

جشنواره فوارهشادی در بناهای تاریخی منطقه سه برگزار می شود/ اجرای ویژه برنامه «تاب ستانه» ۲۹ مرداددر میدان نقش جهان 

مدیر منطقه سه شهرداری اصفهان گفت: برنامه های فواره شادی برای معرفی اماکن تاریخی به نسل جدید در بناهای تاریخی این منطقه و به مناسبت اعیاد قربان و غدیر اجرا خواهد شد.  

به گزارش دنیای اسرار، حسین کارگر در خصوص برنامه های اوقات فراغت ویژه تابستان در منطقه سه اظهار کرد: به مناسبت گرامیداشت دهه ولایت برنامه های متنوع و شاد با عنوان فواره شادی به منظور معرفی اماکن تاریخی به نسل جدید در این اماکن برگزار می شود. این برنامه ها از ۲۰ مرداد همزمان با عید سعید قربان آغاز می شود و به مناسبت دهه ولایت، ۱۰ شب و هر شب شامل دو اجرا خواهد بود.

وی افزود: منارساربان، منار چهل دختران، منار دردشت، بازار دردشت، منار دار الضیافه، گذر مکینه خواجوو عمارت هشت بهشت از جمله مکان های تاریخی است که این برنامه ها در آن ها اجرا می شوددر این برنامه ها که از ساعت ۱۸ و ۳۰ آغاز خواهد شد، برنامه های متنوع همچون سرود،تک خوانی، شعبده بازی، بازی های بومی محلی، فکری و همچنین مسابقه با اهدای جوایز برگزارمی شود. 

مدیر منطقه سه شهرداری اصفهان گفت: همچنین ویژه برنامه «تاب ستانه» شامل بازی های بومی محلی در روزسه شنبه ۲۹ مردادماه از ساعت ۱۸ تا ۲۳ در میدان نقش جهان و خیابان های حافظ و سپاه برگزار می شود.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.