تاریخ انتشار : شنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۳
کد خبر : 5977

جشنواره کارتون حمل و نقل و ترافیک با عنوان ” ترافیکاتور” برگزار می‌شود

جشنواره کارتون حمل و نقل و ترافیک با عنوان ” ترافیکاتور” برگزار می‌شود

قصه آدم و هوا جشنوارهکارتون حمل و نقل و ترافیک با عنوان ” ترافیکاتور” برگزار می‌شود معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار اصفهان از برگزاری جشنواره کارتون حمل و نقل و ترافیک خبر داد. دنیای اسرار:علیرضا صلواتی در گفت‌وگو با خبرنگار پویش مردمی ترافیک شهر اصفهان اظهار داشت: با توجه به اهمیت مباحث مرتبط

Print Friendly, PDF & Email

قصه آدم و هوا

جشنوارهکارتون حمل و نقل و ترافیک با عنوان ” ترافیکاتور” برگزار می‌شود

معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار اصفهان از برگزاری جشنواره کارتون حمل و نقل و ترافیک خبر داد.

دنیای اسرار:علیرضا صلواتی در گفت‌وگو با خبرنگار پویش مردمی ترافیک شهر اصفهان اظهار داشت: با توجه به اهمیت مباحث مرتبط با حمل و نقل و ترافیک و ضرورت فرهنگ سازی در این زمینه، باید از راهکارهای متنوع استفاده کرد.

وی افزود: در این میان، استفاده از زبان هنر در بیان مسائل فرهنگی مورد توجه است زیرا تاثیرگذاری بلند مدت جشنواره های فرهنگی که بر پایه هنر برگزار می‌شود اثبات شده است، بنابراین با توجه به نیاز جامعه به تغییر مثبت رفتارهای ترافیکی باید از شیوه‌های فرهنگی بر پایه زبان هنر استفاده کرد.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار اصفهان گفت: بر همین اساس ما نیز در مباحث ترافیکی برگزاری جشنواره‌های فرهنگی را در دستور کار قرار دادیم و به عنوان نخستین جشنواره، رقابت هنرمندان عرصه کارتون در حوزه حمل و نقل و ترافیک برگزار می‌شود.

وی با اشاره به موضوعات جشنواره کارتون حملو نقل و ترافیک بیان کرد: این جشنواره با عنوان ” ترافیکاتور” در ۳ موضوعتخصصی شامل «اصفهان شهر دوچرخه ها»، «کلاه ایمنی سرزندگی» و «نه به خودروی تک سرنشین»برگزار می‌شود.

صلواتی با اشاره به انتشار فراخوان این جشنواره گفت: این جشنواره با همکاری خانه کاریکاتور حوزه هنری اصفهان و به دبیری پیام پورفلاح برگزار می‌شود، براساس زمان بندی برنامه ریزی شده، شرکت کنندگان می‌توانند آثار خود را تا ۲۹ دی ماه به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند، همچنین با برگزاری مراسم اختتامیه به برگزیدگان جشنواره جوایز نفیسی اهدا می‌شود.

به گزارش پویش مردمی ترافیک شهر اصفهان، اخبار و اطلاعیه های این جشنواره از طریق سایت trafficul.ir منتشر می‌شود.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.