تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۰
کد خبر : 1819

جشنی برای ایران با حضور روزبه نعمت الهی

جشنی برای ایران با حضور روزبه نعمت الهی

پایگاه خبری دنیای اسرار جشنی برای ایران با حضور روزبه نعمت الهی جشنی برای ایران با حضور روزبه نعمت الهی، ۱۹ و ۲۰ بهمن ماه ساعت ۱۹ در ورزشگاه پیروزی برگزار می شود. ویژه برنامه های دهه فجر امسال سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان با شعار “قلب ۸۰ میلیون ایرانی برای ایران می

Print Friendly, PDF & Email

پایگاه خبری دنیای اسرار

جشنی برای ایران با حضور روزبه نعمت الهی

جشنی برای ایران با حضور روزبه نعمت الهی، ۱۹ و ۲۰ بهمن ماه ساعت ۱۹ در ورزشگاه پیروزی برگزار می شود.

ویژه برنامه های دهه فجر امسال سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان با شعار “قلب ۸۰ میلیون ایرانی برای ایران می تپد…” برنامه ریزی شده است.

جشنی برای ایران از جمله برنامه های ویژه دهه فجر است که با حضور روزبه نعمت الهی و اجرای حسام ناصری در ورزشگاه پیروزی واقع در خیابان جی، ابتدای خیابان لاهور برگزار می شود.

اجرای برنامه رادیو انقلاب با حضور هنرمند رادیویی مهران امامیه(سق سیا)، برگزاری آیتم لباهنگ توسط مجری، همخوانی سرودهای انقلابی با حضور شهروندان از جمله بخش های این جشن است.

جشنی برای ایران، ۱۹ و ۲۰ بهمن ماه ساعت ۱۹ برگزار خواهد شد که علاقه مندان برای تهیه و دریافت بلیط رایگان این جشن می توانند به مکان های فرهنگسرای کوثر، خانه جوان، جزیره بازی، فرهنگسرای موعود، کتابخانه مرکزی، فرهنگسرای نوجوان، فرهنگسرای دانش، باغ تجربه، ورزشگاه امین، فرهنگسرای باران و فرهنگسرای استاد همایی مراجعه کنند

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.