تاریخ انتشار : پنجشنبه ۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۸
کد خبر : 27973

جلب حمایت های ملی برای پیشبرد ابرپروژه های مدیریت پسماند در شهر اصفهان

جلب حمایت های ملی برای پیشبرد ابرپروژه های مدیریت پسماند در شهر اصفهان

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان خبر داد: جلب حمایت های ملی برای پیشبرد ابرپروژه های مدیریت پسماند در شهر اصفهان مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری از برگزاری جلسات رایزنی به منظور جلب همکاری های ملی در ابرپروژه های سازمان مدیریت پسماند خبر داد. غلامرضا ساکتی با اشاره به برگزاری ششمین نمایشگاه و کنفرانس بین

Print Friendly, PDF & Email

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان خبر داد:

جلب حمایت های ملی برای پیشبرد ابرپروژه های مدیریت پسماند در شهر اصفهان

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری از برگزاری جلسات رایزنی به منظور جلب همکاری های ملی در ابرپروژه های سازمان مدیریت پسماند خبر داد.

غلامرضا ساکتی با اشاره به برگزاری ششمین نمایشگاه و کنفرانس بین المللی انرژی­های تجدیدپذیر ایران و سومین دوره جایزه ملی انرژی­های تجدید پذیر ایران گفت: در حاشیه این رویداد در زمینه جلب حمایت برای اجرای فازهای صنعتی دو پروژه هاضم بیهوازی و پیرولیز، جلسات بحث و گفتگو با مسئولان مربوطه برگزار شد که نتایج آن می تواند به پیشبرد این پروژه ها کمک شایانی کند.

وی با اشاره به دستاوردهای این نشست ها افزود: با هدف بهره مندی از حمایت­های آژانس بین‌المللی انرژی‌های تجدیدپذیر، تفاهم های اولیه با مدیرعامل انجمن انرژی­های تجدیدپذیر ایران به عنوان نماینده این آژانس به انجام رسید تا بتوان در طول مسیر احداث واحدهای صنعتی هاضم بیهوازی کارخانه پردازش پسماند اصفهان، از توان فنی این آژانس استفاده کرد.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان همچنین با اشاره به انعقاد قرارداد استقرار نخستین سیستم پیرولیز ضایعات خطوط پردازش پسماند شهری در اصفهان با ظرفیت ۱۰ تن در روز در فاز اول، تصریح کرد: در این خصوص نیز مذاکرات چند جانبه ای با حضور شرکت مجری و سایر شرکت های صاحب دانش و تکنولوژی به منظور استحصال بیودیزل، رفع موانع و مشکلات موجود و تسریع در احداث فاز آتی به ظرفیت ۳۰۰ تن در روز انجام گرفت.

ساکتی اظهار داشت: همچنین در راستای عملیاتی کردن فاز اول واحد هاضم بیهوازی، جلسه هماهنگی با دبیر انجمن شرکت­های صادر کننده خدمات مشاوره­ای و مهندسی با تأکید بر ضرورت جذب سرمایه گذار و بهره گیری از توان شرکت­های مجرب در جهت اجرای امور مهندسی برگزار شد که دبیر انجمن نیز ضمن استقبال از این پروژه، آمادگی خود را برای همکاری، جذب منابع مالی بانکی و بخش خصوصی و همچنین معرفی شرکت­های تامین کننده داخلی و خارجی اعلام کرد.

وی در پایان با اشاره به اینکه هدف از برگزاری این کنفرانس، رشد واحدهای تولید انرژی تجدیدپذیر بوده است، توضیح داد: نمایندگان سازمان مدیریت پسماند در خصوص بررسی راهکارهای حمایت از پروژه­های توسعه­ای سازمان در جلساتی با حضور رئیس سازمان انرژی­های تجدیدپذیر و بهره وری انرژی برق، عضو هیأت رئیسه کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی و رئیس پژوهشگاه نیرو شرکت کردند.

به گفته مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان در این کنفرانس، افق­های جدیدی در جهت جلب همکاری­ها و حمایت­های ملی از پروژه­های توسعه­ای سازمان گشوده شده که امید آن می رود با پیگیری آن­ها، شاهد تحقق اهداف سازمانی در افق برنامه اصفهان ۱۴۰۵ باشیم.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.