تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۱ تیر ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۵
کد خبر : 26726

جلسه کنترل پروژه معاونت ارتباطات سیار مخابرات اصفهان برگزار شد

جلسه کنترل پروژه معاونت ارتباطات سیار مخابرات اصفهان برگزار شد

به گزارش دنیای اسرار:جلسه کنترل پروژه طرح های فاز هشت ارتباطات سیار مخابرات منطقه اصفهان، با حضور مدیر این مجموعه و معاون و مدیران معاونت سیار برگزار شد. اسماعیل قربانی مدیر مخابرات منطقه اصفهان در این جلسه که روز یکشنبه ۱۴۰۰/۴/۲۰ در ساختمان معاونت سیار برگزار شد؛ با اشاره به روند پیشرفت پروژه های همراه

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش دنیای اسرار:جلسه کنترل پروژه طرح های فاز هشت ارتباطات سیار مخابرات منطقه اصفهان، با حضور مدیر این مجموعه و معاون و مدیران معاونت سیار برگزار شد.

اسماعیل قربانی مدیر مخابرات منطقه اصفهان در این جلسه که روز یکشنبه ۱۴۰۰/۴/۲۰ در ساختمان معاونت سیار برگزار شد؛ با اشاره به روند پیشرفت پروژه های همراه اول در استان اصفهان گفت: بحمدالله از ابتدای اجرای پروژه های فاز هشت توسعه شبکه ارتباطات سیار در استان اصفهان، پیشرفت بسیار خوبی در رفع مشکلات آنتن دهی و افزایش پهنای باند اپراتور همراه اول حاصل شده که این نتیجه تلاشهای بی وقفه و شبانه روزی نیروهای خدوم معاونت ارتباطات سیار مخابرات منطقه اصفهان است.

وی افزود: باید با افزایش هماهنگی ها و جلب مشارکت های حاکمیتی و مردمی، در راستای اجرای به موقع برنامه های کنترل پروژه ارتباطات سیار گام برداشته شود و زمینه لازم برای جلب رضایت هم استانی های عزیز در شبکه سیار فراهم شود.

گفتنی است؛ در این جلسه حضار به بررسی آخرین وضعیت اجرایی پروژه های فاز هشت سیار و مشکلات و دغدغه های پیش روی توسعه پروژه های مخابراتی در این مناطق پرداختند.


لازم به ذکر است، مدیر مخابرات منطقه اصفهان در حاشیه این دیدار از قسمت های مختلف ساختمان معاونت سیار بازدید کرد و از نزدیک در جریان روند اقدامات قسمت های مختلف این مرکز قرار گرفت.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.