تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۱
کد خبر : 15958

جلوگیری از بحران با دانش بومی و مدیریت منابع آب و خاک

جلوگیری از بحران با دانش بومی و مدیریت منابع آب و خاک

جلوگیری از بحران با دانش بومی و مدیریتمنابع آب و خاک دوازدهمین نشست فولکلور با محوریت “دانش بومی و مدیریت منایع آب و خاک“ در موزه عصارخانه شاهی برگزار می شود. به گزارش دنیای اسرار:مدیر موزه عصارخانه شاهی گفت: سلسله نشست های مساله فولکلور و فرهنگ عامه در ایران امروز از سوی موزه عصارخانه شاهی

Print Friendly, PDF & Email

جلوگیری از بحران با دانش بومی و مدیریتمنابع آب و خاک

دوازدهمین نشست فولکلور با محوریت دانش بومی و مدیریت منایع آب و خاک در موزه عصارخانه شاهی برگزار می شود.

به گزارش دنیای اسرار:مدیر موزه عصارخانه شاهی گفت: سلسله نشست های مساله فولکلور و فرهنگ عامه در ایران امروز از سوی موزه عصارخانه شاهی وابسته به سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان از تیرماه سال گذشته آغاز شد و اکنون دوازدهمین جلسه آن در دی ماه جاری برگزار می شود.

مریمقانونی اظهار کرد: هدف از برگزاری این سلسله نشست ها آشنایی و توضیحات مقدماتی وارتباط برقرار کردن با بناهای تاریخی توسط اساتید بزرگ کشور است.

وی ادامه داد: این سلسله نشست ها در موزه عصارخانه شاهی به عنوان نماد فرهنگ عامه و فولکلور برگزار می شود و مخاطب فضایی متفاوت را تجربه می کند.

مدیر موزه عصارخانه شاهی افزود: ۱۲ جلسه دیگر از این نشست ها باقی مانده که قرار است اساتید بزرگ کشوری در آن حضور پیدا کنند که در دوازدهمین جلسه این نشست ها با توجه به اینکه دانش بومی و محلی گذشته باعث می شده از آب و خاک درست استفاده کنند و بحران های کنونی را نداشته باشند، به موضوع جلوگیری از بحران با دانش بومی و مدیریت منابع آب و خاک می پردازد.

قانونی تصریح کرد: نشست دانش بومی و مدیریت منایع آب و خاک با حضور “محمد حسین پاپلی یزدی” روز چهارشنبه ۱۸ دی ماه از ساعت ۱۶:۳۰ در موزه عصارخانه شاهی برگزار می شود و حضور برای علاقه مندان رایگان و آزاد است.

وی خاطرنشان کرد: پاپلی یزدی یکی از اساتید جغرافیا است که روی دانش های بومی و محلی مردم کار کرده  و مشاور شرکت ها و پروژه های توسعه محور و بنیادی زیاده بوده است.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.