تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۶
کد خبر : 9813

جلوگیری از چاپ ۶۰ هزار متر مربع بنر در راستای حفظ محیط زیست با تغییر رویکرد در موضوع تبلیغات شهری

جلوگیری از چاپ ۶۰ هزار متر مربع بنر در راستای حفظ محیط زیست با تغییر رویکرد در موضوع تبلیغات شهری

جلوگیری از چاپ ۶۰ هزار متر مربع بنر در راستای حفظ محیط زیست با تغییر رویکرد در موضوع تبلیغات شهری   به گزارش دنیای اسرار:معاون اجتماعی سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان با بیان اینکه در ایستگاههای اتوبوس شهری اصفهان همواره تبلیغات شهری به صورت مستمر در قالب چاپ و نصب بنر انجام می

Print Friendly, PDF & Email

جلوگیری از چاپ ۶۰ هزار متر مربع بنر در راستای حفظ محیط زیست با تغییر رویکرد در موضوع تبلیغات شهری  

به گزارش دنیای اسرار:معاون اجتماعی سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان با بیان اینکه در ایستگاههای اتوبوس شهری اصفهان همواره تبلیغات شهری به صورت مستمر در قالب چاپ و نصب بنر انجام می پذیرفته است گفت : در دوره آخر مربوط به این تبلیغات که در مهرماه شاهد آن بودیم تصمیم گرفته شد تا از چاپ و نصب این تبلیغات صرف نظر شود و از رسانه های جایگزین بهره گیری شود و به همین واسطه ۵ هزار متر مربع بنر که به صورت ماهانه چاپ می گردید از گردونه چاپ و نصب خارج گردید تا از آلودگی های زیست محیطی ناشی از این مواد که عمدتا مواد پلاستیکی هستند جلوگیری شود .

مرتضی رشیدی به مذاکرات و توافقات زیست محیطی انجام شده مابین شهرداری اصفهان و سایر نهادهای متولی در موضوع حفظ محیط زیست نیز اشاره کرده و افزود : بر اساس مذاکرات انجام شده بین کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر ، سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی و اداره کل محیط زیست استان اصفهان و امضای تفاهم نامه به جهت گسترش تعاملات چند جانبه ، شهرداری اصفهان و علی الخصوص سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان با همکاری سایر نهادها اقدامات فرهنگی و آموزشی چشم گیری را درراستای حفظ محیط زیست و جلوگیری از تخریب آن اجرایی خواهد کرد .

وی یادآور شد : در سال گذشته نیز تلاش های مستمری به جهت تشویق شهروندان به استفاده هر چه بیشتر از امکانات حمل و نقل عمومی انجام گرفت که اجرای تبلیغات شهری با مضمون استفاده بیشتر از حمل و نقل عمومی  در راستای کاهش آلودگی هوا و اجرای ویژه برنامه های شهری با محتوا و مضمون آموزشی نمونه هایی از این تلاش ها بوده است .

رشیدی ادامه داد : اجرای مانور شهری نه به خودروهای تک سرنشین همزمان با آغاز سال تحصیلی ، توزیع کتابچه های آموزشی در استگاهای مترو و اتوبوس ، اجرای تبلیغات شهری با موضوع تشویق شهروندان به گسترش فضای سبز و پرورش گل و گیاه در محیط های مسکونی و ارا ئه آموزش های مثمرثمر در ویژه برنامه ها با هدف اصلاح الگوی مصرف انژی در خانه و محل کار نیز از جمله اقدامات قابل ذکر بوده است .

معاون اجتماعی سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان در پایان به اقدامات این معاونت در هفته درخت کاری نیز اشاره کرده و خاطرنشان کرد : در اسفندماه و همزمان با هفته درخت کاری تمامی مناطق ۱۵ گانه شهر اصفهان شاهد اجرای ویژه برنامه های متعدد و متنوعی  همچون ”  توزیع بیش از ۷ هزار عدد مداد قابل کاشت در بین دانش آموزان ، اجرای ویژه برنامه ای با عنوان درخت روح زندگی ، برگزاری همایش گنجینه سبز با هدف شناسایی نقش گردشگری در حفظ پوشش گیاهی ، اهدا نهال گل به اهدا کنندگان خون در سازمان انتقال خون ، برگزاری جشنواره تفریحی مهر ماندگار با هدف ترویج فرهنگ درخت کاری به ویژه در بین کودکان و نوجوانان ، اختصاص مجموعه گالری شهری به تبلیغات با موضوع درخت کاری و حفظ فضای سبز ، کاشت درخت در مراکز درمانی سطح شهر” و ده ها عنوان برنامه فرهنگی دیگر بوده است .

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.