تاریخ انتشار : یکشنبه ۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۷
کد خبر : 31510

جمع آوری سلاح های غیر مجازدر”مبارکه”

جمع آوری سلاح های غیر مجازدر”مبارکه”

فرمانده انتظامی شهرستان”مبارکه”از کشف ۲ قبضه سلاح شکاری و جنگی غیر مجاز و دستگیری ۳ متهم در عملیات مأموران این فرماندهی خبر داد. به گزارش دنیای اسرار:سرهنگ “رضا محمدی”در گفت وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس بیان داشت: در تداوم اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق سلاح و مهمات و برخورد با قاچاقچیان و نگهدارندگان

Print Friendly, PDF & Email

فرمانده انتظامی شهرستان”مبارکه”از کشف ۲ قبضه سلاح شکاری و جنگی غیر مجاز و دستگیری ۳ متهم در عملیات مأموران این فرماندهی خبر داد.

به گزارش دنیای اسرار:سرهنگ “رضا محمدی”در گفت وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس بیان داشت: در تداوم اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق سلاح و مهمات و برخورد با قاچاقچیان و نگهدارندگان سلاح غیرمجاز و در پی کسب خبر مبنی بر حمل و نگهداری سلاح توسط افرادی در یکی از دامداری های سطح شهرستان بررسی موضوع جهت دستگیری متهمان و کشف سلاح های غیر مجاز در دستور کار مأموران فرماندهی انتظامی شهرستان مبارکه قرار گفت.

وی افزود : مأموران این فرماندهی با انجام اقدامات هوشمندانه پلیسی و اطمینان ازصحت موضوع ضمن هماهنگی با مرجع قضائی به محل مورد نظر اعزام و طی عملیاتی غافلگیرانه ۳ متهم را در این خصوص دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان مبارکه تصریح کرد: مأموران در بازرسی از این محل موفق به کشف یک قبضه سلاح جنگی، یک قبضه سلاح شکاری غیر مجاز به همراه ۵۰ فشنگ جنگی و شکاری و یک قبضه سلاح سرد شدند.

این مقام انتظامی در پایان با اشاره به این که متهمان پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند خاطرنشان کرد: حمل و نگهداری سلاح غیر مجاز برابر قانون جرم بوده و پلیس با جدیت با متخلفان در این زمینه برخورد خواهد کرد و در این راستا از شهروندان نیز تقاضا داریم که در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک پیرامون حمل و نگهداری سلاح و مهمات غیر مجاز مراتب را به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

 

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.