تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۸
کد خبر : 31872

جهانیان زندگی مسالمت‌آمیز ادیان توحیدی را از مردم اصفهان بیاموزند/ اعطای مجوز تمدید فعالیت شورای خلیفه گری اصفهان و جنوب ایران

جهانیان زندگی مسالمت‌آمیز ادیان توحیدی را از مردم اصفهان بیاموزند/ اعطای مجوز تمدید فعالیت شورای خلیفه گری اصفهان و جنوب ایران

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان با اسقف اعظم ارامنه اصفهان و جنوب ایران دیدار و مجوز تمدید فعالیت شورای خلیفه گری ارامنه را به وی تقدیم کرد. به گزارش دنیای اسرار: محمدرضا جان‌نثاری معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان در این دیدار بیان کرد: در نگاه ما همشهریان ارامنه انسان های شریف،

Print Friendly, PDF & Email

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان با اسقف اعظم ارامنه اصفهان و جنوب ایران دیدار و مجوز تمدید فعالیت شورای خلیفه گری ارامنه را به وی تقدیم کرد.

به گزارش دنیای اسرار: محمدرضا جان‌نثاری معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان در این دیدار بیان کرد: در نگاه ما همشهریان ارامنه انسان های شریف، خدوم، زحمت کش و در همه عرصه ها همراه مردم دیگر هستند.
وی ادامه داد: ما شهدای ارامنه ای داریم که جان خود را برای حفاظت از کشور فدا کرده اند و این بهترین دلیلی است که به ایرانی بودنمان افتخار کنیم و هیچگونه جدایی میان ما و هموطنان ارامنه در خدمت به کشور نیست.
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان با بیان اینکه از زندگی ادیان مختلف در استان خرسند هستیم، گفت: دنیا باید نحوه برخورد و زندگی مسالمت‌آمیز ادیان مختلف در کنار یکدیگر را از مردم اصفهان بیاموزد. هموطنان ارامنه برای حفظ ایران جان خود را فدا کرده اند و ایرانیان نیز متقابلاً به هموطنان ارامنه احترام می گذارند.
وی در رابطه با تمدید مجوز فعالیت شورای خلیفه گری ارامنه اصفهان و جنوب ایران، عنوان کرد: از زمانی که تیم مدیریت جدید در استان فعالیت خود را آغاز کرد برای تمدید مجوز شورای خلیفه گری ارامنه تلاش کردیم تا نهایتاً این خواسته ما و هموطنان ارامنه به ثمر رسید.
جان‌نثاری افزود: اکنون به احترام هموطنان ارامنه در این جمع حضور یافتیم تا ضمن گفتگو و دیدار مجوز فعالیت شورای خلیفه گری را به اسقف اعظم تقدیم کنیم.
وی با استقبال از همراهی هر چه بیشتر شورای خلیفه گری ارامنه در امور استان اظهار کرد: امیدواریم بتوانیم خادم همه مردم باشیم، ما به زندگی خوب و بی دغدغه مردمان در کنار یکدیگر افتخار می کنیم و در این راستا تمام تلاش خود را انجام خواهیم داد.
سیپان کاشجیان اسقف اعظم ارامنه اصفهان و جنوب ایران نیز در این دیدار بیان کرد: دریافت مجوز تمدید فعالیت خبر خوشی برای ما است که توانستیم با کمک و همکاری مدیریت استان دریافت کنیم.
وی هموطنان ارامنه را پایبند به قانون دانست و ادامه داد: دریافت مجوز برای انجام فعالیت ها بسیار مهم است تا بتوانیم در بسترهای قانونی کشور فعالیت های خود را انجام دهیم.
پیشوای اعظم ارامنه اصفهان و جنوب ایران گفت: این مجوز یک اقدام ارزشمند برای ما است، از این رو کمال تشکر را از همه کسانی که در این راستا با ما همکاری کردند داریم.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.