تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۲
کد خبر : 5262

جهان در جهان شهر اصفهان، تبلور پیدا می کند

جهان در جهان شهر اصفهان، تبلور پیدا می کند

جهان در جهان شهر اصفهان، تبلور پیدا می کند رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان: جهان در جهان شهر اصفهان تبلور پیدا می کند و اصفهان باید شهری زیست پذیر برای شهروندان و گردشگران باشد. دنیای اسرار: محمد عیدی در جمع خبرنگاران گفت: اگر بخواهیم جهان شهر اصفهان را بیشتر مطرح کنیم اصفهان باید

Print Friendly, PDF & Email

جهان در جهان شهر اصفهان، تبلور پیدا می کند


رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان:


جهان در جهان شهر اصفهان تبلور پیدا می کند و اصفهان باید شهری زیست پذیر برای شهروندان و گردشگران باشد.
 دنیای اسرار: محمد عیدی در جمع خبرنگاران گفت: اگر بخواهیم جهان شهر اصفهان را بیشتر مطرح کنیم اصفهان باید یک شهر شهروند مدار باشد و ظرفیت های بومی آن به امری جهانی تبدیل شود.
رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان با اشاره به نامگذاری اول آذرماه به عنوان روز اصفهان افزود: بر روی این موضوع که اول آذرماه روز اصفهان باشد تاکید زیادی شده است و خوشبختانه روز گذشته مصوبه ای در همین خصوص در شواری اسلامی شهر اصفهان تصویب شد.
عیدی در خصوص نماد اصفهان نیز گفت: نماد اصفهان دلالت بر اشراف روحی، اعتلای درونی و مبارزه با اهریمن نفس دارد که نتیجه این شاخصه ها ظهور انسانی کامل است.
وی از برگزاری ۷۴ عنوان برنامه در روز اصفهان خبر داد و گفت: مهمترین برنامه روز اصفهان با عنوان از میدان تا  میدان برگزار می شود که از میدان امام علی ( ع) تا میدان نقش جهان است.
رییس نمایندگی وزارت امور خارجه در شهر اصفهان نیز در حاشیه این نشست گفت: سال گذشته در شهر پاریس، رییس گروه دوستی پارلمان فرانسه علاقه‌مند به کار با ایران شد و تدارک هفته اصفهان را در شهر پاریس دید و این هفته توسط ایرانیان مقیم فرانسه به خوبی گرامی داشته شد به طوری که هنرمندان، اصحاب هنر و اساتید دانشگاه در آن شرکت کردند.

وی با اشاره به سفر شهردار اصفهان به کراکف لهستان اظهار کرد: شهردار اصفهان در این سفر در جمع ۱۲۰ شهردار شرکت و به ایراد سخنرانی در راستای معرفی شهر اصفهان پرداخت، جلسه‌ای که از اهمیت بسیار زیادی برخودار بود، این‌گونه سفرها بسیار لازم و ضروری است و نمی‌توان از آن به عنوان هزینه یاد کرد چرا که در واقع یک نوع سرمایه‌گذاری است.
سالاریان با بیان اینکه اصحاب رسانه برای معرفی و توسعه شهر اصفهان باید کمک کنند، گفت: باید تمام دستگاه ها و اصحاب قلم با عملکرد شهرداری همراه شوند و در این راستا باید از تجربه سایر کشورها استفاده کرد.
مهدی احمدی فر در جریان نشست خبری روز اصفهان گفت: امید داریم با برگزاری روز اصفهان همه دستگاه های فرهنگی و هنری با محوریت اصفهان گرد هم جمع شده و با همکاری سازمان های مردم نهاد روی دیگری از اصفهان را به افکار عمومی معرفی کنند.
رئیس حوزه هنری اصفهان توضیح داد: بزرگداشت هنرهای اصفهان همچون شعر، نگارگری و نقاشی از زمره برنامه های گرامیداشت یکم آذر روز اصفهان است.

خبرنگار:شهره باقری

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.