تاریخ انتشار : شنبه ۱۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۴
کد خبر : 32307

جهش استان اصفهان در سرانه ورزش دانش آموزی از رتبه دوازدهم به رتبه دوم

جهش استان اصفهان در سرانه ورزش دانش آموزی از رتبه دوازدهم به رتبه دوم

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان خبر داد؛ جهش استان اصفهان در سرانه ورزش دانش آموزی از رتبه دوازدهم به رتبه دوم مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: با تلاش‌های فراوان در عرصه ورزش سرانه ورزش دانش آموزان از دوازدهم به رتبه دوم جهش داشته است.   به گزارش دنیای اسرار: ابراهیمی در

Print Friendly, PDF & Email

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان خبر داد؛

جهش استان اصفهان در سرانه ورزش دانش آموزی از رتبه دوازدهم به رتبه دوم

مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: با تلاش‌های فراوان در عرصه ورزش سرانه ورزش دانش آموزان از دوازدهم به رتبه دوم جهش داشته است.

 

به گزارش دنیای اسرار: ابراهیمی در آیین افتتاح سالن ورزشی شهدای فروشان با بیان این مطلب که ورزش موجب کاهش آسیب‌های اجتماعی می‌شود، بیان داشت: با توجه به این مطلب ساخت مکان های ورزشی لازم و ضروری به شمار می آید.

 

وی به تلاش‌های دولت آقای رئیسی جهت رفع مشکلات کشور اشاره و بیان کرد:اصفهان در سرانه ورزش دانش آموزی در رتبه دوازدهم قرار داشت که امسال به کسب رتبه دوم جهش داشته است.

 

ابراهیمی گفت: در ده ماه اخیر ۱۱۴ مکان ورزشی احداث و کمتر از یک سال ۹۰درصد این پروژه ها به بهره برداری رسید.

 

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان ۱۴ سالن ورزشی و ۴۳ زمین چمن را از دست آوردهای ورزش استان برشمرد و توضیح داد : مبلغ ۶۰ میلیارد تومان هزینه ای است که به پروژه های ورزشی اختصاص یافت.

 

ابراهیمی ادامه داد: شهر اصفهان و خمینی شهر قطب خیرین ملی و فرا ملی است که در شهرستان خمینی شهر دارالقرآن اهل‌بیت نگین کارهای خیری است که برادران سلطانی به تاسیس دارالقرآن پرداختند و تفاهم نامه ای بین آموزش و پرورش استان و دارالقرآن منعقد خواهد شد.

 

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان در پایان به افزایش سالانه دوکلاس توسط خیرین اشاره کردو خبرداد: خیرین در یک نصف روز تعهد دادند ۱۰۰۰ و صد میلیارد تومان مدرسه بسازند.

 

حجت الاسلام نقدعلی در آیین افتتاحیه سالن ورزشی شهدای فروشان در جمع مسئولان اظهار کرد: مزایده سالن های ورزشی به هیات‌های ورزشی و در اختیار هیات‌ها باشد

 

نماینده مردم شهرستان خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی به آیات قرآن اشاره و بیان کرد: خداوند مؤمنان را با انواع سختی‌ها آزمایش می‌کند و مؤمنان واقعی در این مصائب استقامت می ورزند و به صداقت سخنان پروردگار و رسولش ایمان قلبی دارند.

 

وی به مساله ورزش شهرستان پرداخت و توضیح داد: سالن‌های ورزشی شهرستان نبایددر واگذاری مزایده عام و به غیرباشد وبا پیگیری‌های مکرر قرار شد این واگذاری‌ها به هیات های ورزشی باشد.

 

حجت الاسلام نقدعلی در بحث چمن مجموعه قدس گفت: به دلیل فرسایش چمن مقررشد اداره کل مبلغی را جهت اصلاح چمن پرداخت نماید و قسمتی از آن را شهرداری خمینی شهر تقبل کرد.

 

وی در پایان به تشریح اوضاع اقتصادی جامعه پرداخت و گفت : ارکان نظام با جدیت درگیر جنگ اقتصادی هستند ودشمن نیز تمام ابزار و امکانات خود را چه از نظر حقیقی و چه کاذب به کار گرفته است.

سالن ورزشی شهدای فروشان با هزینه ای بالغ بر ۱۵ میلیارد تومان با اعتبارات دولتی،ملی و استانی و همیاری خیران ساخته شد.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.