تاریخ انتشار : دوشنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۹
کد خبر : 26200

حامیان، زمینه ساز تقویت امید به آینده نیازمندان خواهند بود

حامیان، زمینه ساز تقویت امید به آینده نیازمندان خواهند بود

برای ۲۰۰ فرزند نیازمند در انتظار حامی که بین سنین ۱۸ تا ۲۹ سالگی قرار دارند، باید زمینه ابراز محبت نیز فراهم شود تا امید به آینده در آنان تقویت شود. به گزارش دنیای اسرار:، کریم زارع مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان با اعلام اینکه ۲۰۰ فرزند نیازمند، هنوز چشم انتظار حمایت نیکوکاران

Print Friendly, PDF & Email


برای ۲۰۰ فرزند نیازمند در انتظار حامی که بین سنین ۱۸ تا ۲۹ سالگی قرار دارند، باید زمینه ابراز محبت نیز فراهم شود تا امید به آینده در آنان تقویت شود.

به گزارش دنیای اسرار:، کریم زارع مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان با اعلام اینکه ۲۰۰ فرزند نیازمند، هنوز چشم انتظار حمایت نیکوکاران هستند، اظهار داشت: برای این فرزندان که در گروه سنی بالای ۱۸ سال قرار دارند، در کنار کارهایی که برای فرزندان مددجویان به ویژه ایتام انجام می شود، باید زمینه ابراز محبت نیز فراهم گردد تا امید به آینده در ایشان تقویت شود.

وی گفت: در حال حاضر ۲۶ هزار و ۷۰ یتیم و فرزند نیازمند با ۹۴ هزار و ۴۹۰ حامی، تحت پوشش این نهاد هستند و کمک های نقدی و غیرنقدی از حامیان بدون واسطه به حساب مددجویان واریز می شود.

 مدیرکل کمیته امداد استان ادامه داد: در سال جاری ۵۸۳۲ فرزند یتیم و ۲۰۲۳۸ فرزند نیازمند دارای حامی هستند اما همچنان ۲۰۰ فرزند نیازمند در انتظار حمایت نیکوکاران، صرفا از کمک های این نهاد بهره مند می شوند.

وی با اعلام این که در حال ترویج روش های الکترونیکی در بحث جذب کمک های مردمی هستیم، افزود: ترویج روش های الکترونیکی به افزایش شفافیت عملکرد این نهاد و کاهش هزینه ها می انجامد و قطعا رشد کمک های مردمی را تقویت خواهد کرد.

زارع در پایان گفت: خیران می توانند از طریق ورود به سامانهekram.emdad.ir  فرزندان ایتام و محسنین را تحت حمایت خویش قرار دهند، همچنین علاوه بر سامانه مذکور با ارسال عدد یک به شماره پیامکی ۳۰۰۰۳۳۳۳ و مراجعه حضوری به ادارات کمیته امداد  در سطح استان، برای حمایت از ایتام و فرزندان محسنین اقدام کنند

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.