تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۰
کد خبر : 10117

حاکمیت روحیه و تفکر بسیجی با افزایش تولید و بهره وری بالاتر محقق می شود

حاکمیت روحیه و تفکر بسیجی با افزایش تولید و بهره وری بالاتر محقق می شود

مهندس یزدی زاده در جمع فرماندهان بسیج ذوب آهن حاکمیت روحیه و تفکر بسیجی با افزایش تولید و بهره وری بالاتر محقق می شود مهندس منصور یزدی زاده مدیر عامل ذوب آهن اصفهان در دیدار با اعضای شورای فرماندهی و فرماندهان پایگاه های مقاومت حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان طی سخنانی به دفاع از آرمان

Print Friendly, PDF & Email

مهندس یزدی زاده در جمع فرماندهان بسیج ذوب آهن

حاکمیت روحیه و تفکر بسیجی با افزایش تولید و بهره وری بالاتر محقق می شود

مهندس منصور یزدی زاده مدیر عامل ذوب آهن اصفهان در دیدار با اعضای شورای فرماندهی و فرماندهان پایگاه های مقاومت حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان طی سخنانی به دفاع از آرمان ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی در ۴ دهه اخیر پرداخت و یادآور شد : باید فرهنگ بسیجی به عنوان مهمترین یادگار حضرت امام (ره) در روح و جان ما جلوه گر شود و مواظب رفتار و گفتار خود باشیم که مبادا اشتباهات ما به حساب دین و انقلاب اسلامی گذاشته شود. وی گفت شهدا بالاترین حماسه ها را آفریدند و جان خود را فدای انقلاب کردند ؛ما نیزباید پاسدار آرمان های شهدا و ادامه دهنده راه آنها باشیم.

حرکت چرخ های صنعت ، مستلزم روحیه و کار بسیجی است

 مهندس  یزدی زاده با اشاره به شرایط فعلی کارخانه تصریح نمود:  حرکت چرخ های صنعت؛ سودآوری و موفقیت آن مستلزم روحیه بسیجی و کار بسیجی است . وی افزود:  وضعیت تولید و جایگاه فعلی ذوب آهن اصفهان در شان ۲۸۶ شهید این مجموعه بزرگ صنعتی نیست و باید با تلاش های بیشتر و همدلی و تزکیه نفس ،خواسته های شهدا را به سرانجام  برسانیم.

مهندس  یزدی زاده با اشاره به تحرکات مختلف دشمن یادآور شد: که ما همواره باید مواظب دشمن و خصومت های آن باشیم و با تولید بیشتر و رساندن تولید شرکت به ظرفیت پیش بینی شده خود موفقیت های لازم  را برای شرکت به ارمغان آوریم . وی در ادامه به گسترش فعالیت های ورزشی ذوب آهن خصوصا” ورزش کارگری اشاره کرد و خواستار اصلاح لازم  در مسایل ورزشی و برقراری پیوند باشگاه فرهنگی ورزشی شرکت با کارکنان و خانواده های آنها شد .

 بسیج طلایه دار بهره وری ، خوداتکایی و فضای شور و نشاط است

در ادامه این جلسه سرهنگ حمیدرضا محمدی فشارکی فرمانده بسیج مقاومت ناحیه سپاه ناحیه لنجان نیز ضمن گرامیداشت یاد و نام شهدا و خصوصا شهدای ذوب آهن گفت: حضور در جمع بسیجیان ذوب آهن و مدیر عامل بسیجی آن را مایه افتخار خود و تابلویی از موفقیت های کشور می دانم. وی یادآور شد چنین جلساتی امیدبخش و چاره ساز مشکلات جامعه و این شرکت است وبسیج و سپاه لنجان نیز در بالاترین توان، حامی ذوب آهن و مدیریت و کارکنان آن است .

در ابتدای این جلسه سرهنگ مختاری طی گزارش کوتاهی به بیان  اقدامات مختلف بسیج ذوب آهن پرداخت و از مساعدت ها و اعتماد مدیر عامل ذوب آهن به بسیج در انجام وظایف اش قدردانی نمود. وی افزود ما به عنوان بسیجی تابع ولایت بوده و با روحیه بسیجی در خدمت  تولید واجرای دستورات مدیر عامل ذوب آهن هستیم .

در ادامه چند نفر از فرماندهان حاضر اهم فعالیت های تحقیقاتی  و اجرایی بسیجیان شرکت در خط تولید را بیان نمودند . در پایان این جلسه مشترک، به پاس زحمات و حمایت های مهندس یزدی زاده از بسیج  و حرکت در جهت افزایش تولید و اشتغال درذوب آهن، توسط سرهنگ محمدی لوح تقدیربسیج کارگری استان اصفهان به وی اهدا شد.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.