تاریخ انتشار : چهارشنبه ۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۸
کد خبر : 28637

حضور انتشارات سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی در نمایشگاه مجازی کتاب تهران

حضور انتشارات سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی در نمایشگاه مجازی کتاب تهران

به گزارش دنیای اسرار:مظاهر مهرابی مسئول انتشارات سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان با اشاره به دومین حضور این سازمان در نمایشگاه مجازی کتاب تهران، گفت: در این نمایشگاه ۲ هزار ناشر از سراسر کشور حضور دارند که علاقه مندان می توانند با مراجعه به سایت ketab.ir  و جستجوی ناشر یا عنوان کتاب مورد نظر

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش دنیای اسرار:مظاهر مهرابی مسئول انتشارات سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان با اشاره به دومین حضور این سازمان در نمایشگاه مجازی کتاب تهران، گفت: در این نمایشگاه ۲ هزار ناشر از سراسر کشور حضور دارند که علاقه مندان می توانند با مراجعه به سایت ketab.ir  و جستجوی ناشر یا عنوان کتاب مورد نظر خود، با ۲۰ درصد تخفیف کتاب را خریداری کرده و بدون هزینه ارسال پستی دریافت کند.

وی با اشاره به اینکه کتاب های حاضر در نمایشگاه باید چاپ سال ۹۱ تا ۱۴۰۰ باشند، افزود: معاونت فرهنگی شهرداری اصفهان با ۳۰۰ عنوان کتاب شاخص در این نمایشگاه حضور دارد که تاکنون با استقبال خوبی از سوی مخاطبان روبرو بوده است.

مهرابی گفت: از بین کتاب های منتشر شده در سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان که در این نمایشگاه حضور دارند می توان به کتاب “سینما به روایت اصفهان”، “سینماتوگراف” در ۴ جلد، کتاب های مختلف در حوزه گردشگری مانند “بازار گردشگری اصفهان”، “مسجد جامع دُر وعقیق” و کتاب “هنر معاصر اصفهان” اشاره کرد.

وی با اشاره به استقبال قابل توجه بسیاری از شهرها از کتاب های منتشر شده در سازمان، تصریح کرد: تمرکز اصلی خریداران کتاب بیشتر به کتاب های هنری و اصفهان شناسی است. در این چند روز شاهد استقبال بسیاری از شهرهای ایران به این دست کتاب ها بودیم اما بیشترین متقاضی خرید از استان تهران بوده است.

وی ادامه داد: ار کتاب های منتشر شده به زبان های مختلف می توان به کتاب اصفهان سیتی به زبان انگلیسی و کتاب اصفهان به زبان فرانسه اشاره کرد که به عنوان کتاب راهنمای گردشگری برای مسافران خارجی استفاده می شود.

مهرابی با اشاره به سال گذشته و نخستین حضور سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان در نمایشگاه مجازی کتاب تهران، خاطرنشان کرد: تجربه اولین حضور بسترهای مناسب برای شرکت در دومین نمایشگاه را فراهم کرد به نوعی که دو ماه گذشته شاهد حضور سازمان در اولین نمایشگاه استانی بودیم و این ماه نیز در نمایشگاه مجازی تهران شرکت کرده و تاکنون با استقبال خوبی از سوی مخاطبان روبرو شده ایم.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.