تاریخ انتشار : دوشنبه ۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۰
کد خبر : 12238

حضور تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان و خبرنگاران ورزشی در جمع فولاد مردان شرکت

حضور تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان و خبرنگاران ورزشی در جمع فولاد مردان شرکت

حضور تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان و خبرنگاران ورزشی در جمع فولاد مردان شرکت تیم ذوب آهن در آسیا نماینده ۱۴ هزار تلاشگر با همت است به گزارش دنیای اسرار:به مناسبت روز خبرنگار ، دکتر جواد محمدی عضو هیات مدیره ، احمد جمشیدی سخنگو و عضو هیات مدیره ، علی منصوریان سرمربی و اعضای تیم

Print Friendly, PDF & Email

حضور تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان و خبرنگاران ورزشی در جمع فولاد مردان شرکت

تیم ذوب آهن در آسیا نماینده ۱۴ هزار تلاشگر با همت است

به گزارش دنیای اسرار:به مناسبت روز خبرنگار ، دکتر جواد محمدی عضو هیات مدیره ، احمد جمشیدی سخنگو و عضو هیات مدیره ، علی منصوریان سرمربی و اعضای تیم فوتبال بزرگ سالان ذوب آهن اصفهان و تعدادی از خبرنگاران و عکاسان ورزشی استان اصفهان ، ۵ مرداد ماه با حضور در ذوب آهن اصفهان از خط تولید شرکت بازدید کردند .

علی منصوریان سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان در حاشیه این بازدید در گفتگو با خبرنگار آتشکار ضمن تبریک روز خبرنگار به اصحاب رسانه گفت : بازدید تیم فوتبال از خط تولید باعث شد که اعضای تیم بدانند نماینده تلاشگرانی هستند که در سخت ترین شرایط مشغول به کار می باشند  . وی با اشاره به شرایط سخت کاری در صنعت فولاد و همت تلاشگران ذوب آهن در مصاف با مذاب ، گفت  : اعضای تیم فوتبال هم اکنون می دانند نه تنها نماینده کشور و استان هستند ، بلکه نماینده ۱۴ هزار تلاشگر ذوب آهنی با اراده پولادین هستند و در مسابقات آسیایی از هیچ همت و تلاشی فرو گذار نخواهند بود .

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان با اشاره به اینکه این بازدید با توجه به تاکید مهندس یزدی زاده مدیرعامل شرکت انجام شده است گفت : این بازدید پیش از بازی های آسیایی تیم ذوب آهن مقابل الاتحاد برگزار شد تا روحیه و انگیزه بیشتری در تیم ایجاد شود .

 وی ضرورت حمایت از تیم ذوب آهن اصفهان در بازی های آسیایی به  عنوان تنها نماینده کشور را یادآور شد و افزود : مایه افتخار من و بازیکنانم است که عضو تیمی هستم که با عرق جبین تیم فوتبال آن شکل گرفته است .

وی به نقش مهم خبرنگاران ورزشی در حمایت از تیم های ایرانی  اشاره نمود و گفت : تعامل بین رسانه ها و ذوب آهن اصفهان بسیار خوب و دو طرفه است و امید است همچنان تیم را حمایت کنند .

احمد جمشیدی سخنگو و عضو هیات مدیره باشگاه ذوب آهن اصفهان نیز گفت : تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان نماینده کشور در بازی های آسیایی است و با اقتدار در بازی های آتی حاضر خواهد شد .

همچنین قاسم حدادی فر عضو و کاپیتان تیم ذوب آهن اصفهان گفت : در بازدیدی که از خط تولید داشتیم با محصولات با کیفیت و شرایط کاری سخت آن آشنا شدیم و سعی خواهیم کرد با تمام توان در بازی های آسیایی حاضر شویم تا نتیجه دلخواه را بگیریم و باعث شادی فولامردان ذوب آهن شویم .

شایان ذکر است در ابتدای این جلسه پیام تبریک سعید آذری مدیرعامل باشگاه ذوب آهن اصفهان به مناسبت روز خبرنگار برای حاضرین قرائت شد .

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.