تاریخ انتشار : شنبه ۲۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۶
کد خبر : 6662

حضور فعال ذوب آهن اصفهان در نمایشگاه بهره وری انرژی و آب

حضور فعال ذوب آهن اصفهان در نمایشگاه بهره وری انرژی و آب

حضور فعال ذوب آهن اصفهان در نمایشگاه بهره وری انرژی و آب دنیای اسرار:ذوب آهن اصفهان با برپایی غرفه ای در اولین نمایشگاه بین المللی  بهره وری انرژی و آب در ساختمان ، صنعت و حمل و نقل با رویکرد حفاظت از محیط زیست حضوری فعال دارد . این نمایشگاه   روز پنج شنبه ۲۷ دی

Print Friendly, PDF & Email

حضور فعال ذوب آهن اصفهان در نمایشگاه بهره وری انرژی و آب

دنیای اسرار:ذوب آهن اصفهان با برپایی غرفه ای در اولین نمایشگاه بین المللی  بهره وری انرژی و آب در ساختمان ، صنعت و حمل و نقل با رویکرد حفاظت از محیط زیست حضوری فعال دارد . این نمایشگاه   روز پنج شنبه ۲۷ دی ماه در محل دائمی نمایشگاه های اصفهان آغاز به کار کرد و تا ۳۰ دی ما ادامه خواهد داشت .

معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور در بازدید از غرفه ذوب آهن اصفهان گفت : حداکثر صرفه جویی صورت گرفته در مصرف آب و انرژی در صنایع استان اصفهان قابل تحسین و تقدیر است .

دکتر مهدی جمالی‌نژاد تمدید گواهی انطباق معیار مصرف انرژی از سوی سازمان ملی استاندارد به ذوب آهن اصفهان را طی چند سال اخیر نشان از بهره وری انرژی در این شرکت دانست و افزود : صنایع اصفهان همسو با مردم شریف این استان در مصرف آب صرفه جویی قابل ملاحظه ای داشته اند.

وی در آیین آغازین این نمایشگاه که با حضور ۵۰ شرکت داخلی در حال برگزاری می با شد ، توجه به باز مهندسی انرژی و آب را حائز اهمیت دانست و گفت : مشکلات خشکسالی و کمبود آب ایجاب می کند با استفاده از هوشمندانه ترین روش های علمی و تکنولوژیکی نسبت به بهره وری آب و انرژی حساسیت داشته باشیم .

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.