تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۰
کد خبر : 28699

حضور مؤثر نجف آباد در پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران

حضور مؤثر نجف آباد در پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران

استاندار اصفهان مطرح کرد؛حضور مؤثر نجف آباد در پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران دکتر مرتضوی حضور نجف آباد در پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی مؤثر ارزیابی کرد و گفت: حضور در نمایشگاه می‌تواند در زمینه توسعه گردشگری و جذب سرمایه‌گذاران بسیار مفید و اثرگذار باشد. به گزارش دنیای اسرار، دکتر سید رضا مرتضوی استاندار

Print Friendly, PDF & Email

استاندار اصفهان مطرح کرد؛
حضور مؤثر نجف آباد در پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران

دکتر مرتضوی حضور نجف آباد در پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی مؤثر ارزیابی کرد و گفت: حضور در نمایشگاه می‌تواند در زمینه توسعه گردشگری و جذب سرمایه‌گذاران بسیار مفید و اثرگذار باشد.

به گزارش دنیای اسرار، دکتر سید رضا مرتضوی استاندار اصفهان با حضور در غرفه نجف آباد در پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته، با ظرفیت‌ها، اقدامات و دستاوردهای شهرداری نجف آباد در حوزه گردشگری و جریان شهر نجف آباد آشنا شد.
وی در ادامه با اشاره به ظرفیت‌های گسترده نجف آباد در عرصه گردشگری، اظهار کرد: از نجف آباد در خصوص حضور مؤثر در نمایشگاه تشکر می‌کنم، حضور مؤثر به معنای آماده کردن، مطالعه کردن، ظرفیت سازی و تلاش برای جذب سرمایه‌گذاران حوزه گردشگری است.
استاندار اصفهان خاطرنشان کرد: هرقدر حضور در نمایشگاه بر مبنای حضور مؤثر باشد دستاوردهای بهتری را به دنبال خواهد داشت، قالب شهرستان‌های استان اصفهان با این رویکرد در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری ورود کرده اند و باید تلاش کنیم در خصوص جذب سرمایه‌گذار برای توسعه و رونق گردشگری اقدامات بیشتر و جدی‌تری انجام بدهیم.
دکتر مرتضوی با بیان اینکه گفت‌وگوهای مفید و اثرگذاری با مسؤولان شهرداری نجف آباد در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری در خصوص توسعه گردشگری و جریان شهر نجف آباد داشته است، تصریح کرد: استانداری اصفهان عزم جدی و تلاش ویژه‌ای برای رونق گردشگری در شهرستان‌های استان نظیر شهر نجف آباد دارد و چشم انداز خوبی برای آینده گردشگری استان اصفهان ترسیم شده است.
گفتنی است دکتر مهران زینلیان معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان، دکتر ناصر نفری مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان اصفهان و دکتر علی اصغر ذاکری مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری اصفهان در این بازدید استاندار اصفهان را همراهی کرده و با ظرفیت‌های گردشگری نجف آباد آشنا شدند.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.