تاریخ انتشار : شنبه ۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۶
کد خبر : 6941

حضور مادران دارای کودک اوتیسم در نشست تخصصی “پازل”

حضور مادران دارای کودک اوتیسم در نشست تخصصی “پازل”

حضور مادران دارای کودک اوتیسم در نشست تخصصی “پازل” اولین نشست تخصصی “پازل” با حضور مادران دارای کودک اوتیسم در خانه کودک برگزار می شود. دنیای اسرار:بیماری اوتیسم (درخودماندگی یا Autism) یکی از بیماری های جدی گروه بیماری های رشدی اختلالات طیف اوتیسم بوده که در اوایل دوره کودکی معمولا قبل از ۳ سالگی ظاهر

Print Friendly, PDF & Email

حضور مادران دارای کودک اوتیسم در نشست تخصصی “پازل”

اولین نشست تخصصی “پازل” با حضور مادران دارای کودک اوتیسم در خانه کودک برگزار می شود.

دنیای اسرار:بیماری اوتیسم (درخودماندگی یا Autism) یکی از بیماری های جدی گروه بیماری های رشدی اختلالات طیف اوتیسم بوده که در اوایل دوره کودکی معمولا قبل از ۳ سالگی ظاهر می شود. هرچند علایم و شدت آن در افراد مختلف، متفاوت است اما همه انواع اوتیسم برتوانایی برقراری ارتباط با دیگران توسط کودک، تاثیر می گذارد.

خانه کودک وابسته به سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان در همین راستا به منظور آموزش چگونگی رفتاربا کودکان اوتیسم به برگزاری سلسله نشست های “پازل”ویژه مادران اوتیسماقدام کرده است.

آموزش مادران در خصوص چگونگی رفتار با کودکان اوتیسم، آشنایی با روند رشد کودکان اوتیسم، بیان موارد و آسیب هایی که بر سر راه این کودکان است و … از جمله سرفصل هایی بوده که در سلسله نشست های پازل مطرح می شود.

این برنامه هشتم بهمن با حضور دکتر امیرحسین منتظری دکترای روانشناسی ارتباطات و تغییر از دانشگاه UAB در بارسلونا و دارنده سابقه کار مشاوره در زمینه خانواده و اوتیسم در کلینیک، مراکز درمانی و آموزش و پرورش برگزار می شود.

علاقه مندان برای شرکت در این برنامه می توانند از ساعت ۱۷ روز دوشنبه به محل خانه کودک واقع در بوستان ملت، حدفاصل سی و سه پل و پل آذر مراجعه کنند.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.