تاریخ انتشار : شنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۶
کد خبر : 29229

حقوق از دست رفته‌ آب اصفهان در دو دهه اخیر

حقوق از دست رفته‌ آب اصفهان در دو دهه اخیر

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان مطرح کرد:حقوق از دست رفته‌ آب اصفهان در دو دهه اخیر   رئیس کمیسیون ویژه آب و مناطق کم‌برخوردار شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه موضوع آب اصفهان در سطح سران سه قوه می‌تواند مطرح شود، گفت: اصفهان چیزی اضافه‌تر نمی‌خواهد و فقط به دنبال حقوق از دست‌رفته‌اش طی

Print Friendly, PDF & Email

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان مطرح کرد:حقوق از دست رفته‌ آب اصفهان در دو دهه اخیر

 

رئیس کمیسیون ویژه آب و مناطق کم‌برخوردار شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه موضوع آب اصفهان در سطح سران سه قوه می‌تواند مطرح شود، گفت: اصفهان چیزی اضافه‌تر نمی‌خواهد و فقط به دنبال حقوق از دست‌رفته‌اش طی دو دهه اخیر است.

 

  1. به گزارش دنیای اسرار، مجید نادرالاصلی درباره پیگیری‌های حقوقی پیرامون آب اصفهان اظهار کرد: به نظر می‌رسد که از منظر دستگاه قضایی، باید اتفاقات تازه‌ای در حمایت از مردم رخ داد.

 

وی با اشاره به ردیف مربوط به آب بودجه سال ۱۴۰۱ شهرداری بیان کرد: در حوزه آب، هم شهر اصفهان حق دارد و هم استان. تعیین ردیف مربوط به حوزه آب در بودجه سال جاری نیز به همین علت است.

 

رئیس کمیسیون ویژه آب و مناطق کم‌برخوردار شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: به دنبال این هستیم که یک پویش اجتماعی فرهنگی را در قالب دبیرخانه فرهنگی زاینده‌رود راه‌اندازی کنیم. هدف از این پویش افزایش آگاهی‌هایی مردم است که با کمک از مجموعه تبلیغاتی به دنبال تحقق این هدف هستیم.

 

وی افزود: اصفهان نه تنها حقش گرفته نشده بلکه در سطح کشور به عنوان یک استان و شهر زیاده‌خواه نیز تلقی می‌شود و این زیبنده اصفهان نیست. بنابراین انتظار می‌رود در یک پویش جمعی علاوه بر مردم، مدیران استان نیز تلاش کنند تا این حق استیفا شود.

 

نادرالاصلی با بیان اینکه امروز آب اصفهان را از درون استان خارج می‌کنند و از طرفی منابع آبی استان را در جای دیگر مصرف می‌کنند، افزود: رئیس قوه قضائیه از مشکلات آب اصفهان اطلاع کافی دارد اما لازم است از ناحیه ما و دادگستری اصفهان مطالبه‌ شود.

 

وی گفت: موضوع آب اصفهان در سطح سران سه قوه می‌تواند مطرح شود. اصفهان چیزی اضافه‌تر نمی‌خواهد و فقط به دنبال حقوق از دست‌رفته‌اش طی دو دهه اخیر است.

 

 

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.