تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۷
کد خبر : 33063

حمایت از جوانان مستعد و خلاق در مسابقات ملی مهارت/نگاه مدیریت شهری، نگاه همگراست

حمایت از جوانان مستعد و خلاق در مسابقات ملی مهارت/نگاه مدیریت شهری، نگاه همگراست

شهردار اصفهان: حمایت از جوانان مستعد و خلاق در مسابقات ملی مهارت/نگاه مدیریت شهری، نگاه همگراست به گزارش دنیای اسرار:آرش اخوان طبسی مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان اصفهان با علی قاسم زاده شهردار اصفهان در خصوص نگهداشت فضای سبز اداره کل و مراکز جهت حمایت در خصوص آبیاری درختان و همچنین اجرای

Print Friendly, PDF & Email

شهردار اصفهان:

حمایت از جوانان مستعد و خلاق در مسابقات ملی مهارت/نگاه مدیریت شهری، نگاه همگراست

به گزارش دنیای اسرار:آرش اخوان طبسی مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان اصفهان با علی قاسم زاده شهردار اصفهان در خصوص نگهداشت فضای سبز اداره کل و مراکز جهت حمایت در خصوص آبیاری درختان و همچنین اجرای مسابقات ملی مهارت به میزبانی این اداره کل، دیدار و گفتگو کرد.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان اصفهان، خواستار همکاری شهرداری با اداره کل درخصوص برگزاری مسابقات ملی مهارت وشناسایی نخبگان مهارتی، اجرای دبیرخانه مهارت آموزی درشهرداری و همچنین اطلاع رسانی و فرهنگ سازی مهارتی بااستفاده ازظرفیت فضای تبلیغات شهری شهرداری شد.

اخوان طبسی گفت: اصفهان در بیستمین مسابقات ملی مهارت سال ۱۴۰۲ میزبان رشته های کابینت سازی، سازه های چوبی، اتصالات چوبی، طراحی فضای سبز و گل آرایی می باشد که طی انعقاد تفاهم نامه با سازمان پارک ها و فضای سبز شهری مقرر گردید طی رویداد ۱۰ ساله در محل پارک صفه اصفهان، بوستان مهارت تعبیه و مسابقات طراحی فضای سبز در این مکان برگزار گردد.

وی افزود: در خصوص برگزاری مسابقات گل آرایی نیز با سازمان میادین و بازار گل همدانیان که ذیل مجموعه شهرداری می باشد هماهنگی های لازم صورت پذیرفته و مساعدت و همکاری مؤثری با این اداره کل انجام گردیده است.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان اصفهان بیان داشت: از مجموع ۹ رشته مهارتی بیستمین مسابقات ملی مهارت، ۳ رشته مهارتی در سال گذشته برگزار گردید که این اداره کل موفق به کسب ۳ مدال طلا در رشته های فناوری مد، تبرید و تهویه و آرایشگری مردانه شد. و ادامه روند مسابقات در سایر رشته های فوق در اردیبهشت و خرداد ما سال جاری برگزار و برندگان این دوره از مسابقات، به مسابقات جهانی فرانسه اعزام می شوند.

قاسم زاده شهردار اصفهان، ضمن ابراز خرسندی، در خصوص حمایت و پشتیبانی در چارچوب قوانین قول مساعدت داد.

 

 

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.