تاریخ انتشار : شنبه ۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۷
کد خبر : 12123

حمایت ذوب آهن اصفهان از مسابقات قهرمانی تکواندو پومسه کشور

حمایت ذوب آهن اصفهان از مسابقات قهرمانی تکواندو پومسه کشور

در راستای مسئولیت اجتماعی شرکت صورت گرفت : حمایت ذوب آهن اصفهان از مسابقات قهرمانی تکواندو پومسه کشور به گزارش دنیای اسرار:چهاردهمین دوره  قهرمانی تکواندو پومسه (نمایش فنون) قهرمانی مردان و نهمین دوره رقابت‌های روسا، دبیران و نایب رییسان هیات‌های تکواندو کشور ۲۷ لغایت ۳۰ تیرماه در دو بخش بانوان و آقایان و در هشت

Print Friendly, PDF & Email

در راستای مسئولیت اجتماعی شرکت صورت گرفت :

حمایت ذوب آهن اصفهان از مسابقات قهرمانی تکواندو پومسه کشور

به گزارش دنیای اسرار:چهاردهمین دوره  قهرمانی تکواندو پومسه (نمایش فنون) قهرمانی مردان و نهمین دوره رقابت‌های روسا، دبیران و نایب رییسان هیات‌های تکواندو کشور ۲۷ لغایت ۳۰ تیرماه در دو بخش بانوان و آقایان و در هشت رده سنی به میزبانی هیات تکواندو استان اصفهان در سالن کوثر عاشق آباد اصفهان برگزار گردید و نفرات برترمعرفی شدند.

در روز پنجشنبه ۲۷ تیرماه و نخستین روز این رقابت ها در بخش انفرادی استاندارد و در رده های سنی کمتر از ۱۲ سال ، ۱۲ تا ۱۴ سال ۱۵ تا ۱۷ سال ، ۱۸ تا ۳۰ سال ، ۳۱ تا ۴۰ سال ، ۴۱ تا ۵۰ سال و بالای ۶۰ سال نفرات برتر مشخص و به آنها لوح سپاس و مدال مسابقات اهداء گردید.

بر اساس مسئولیت های اجتماعی ، ذوب آهن اصفهان  همواره حامی ورزش استان و کشور است و به همین منظور این رویداد مهم ورزشی را به بهترین وجه برگزار نمود ، افتتاحیه و مسابقات به طور زنده از شبکه ورزش و استان  پخش گردید.

در حاشیه این مراسم با غلامرضا عابدی مسئول کمیته خدمات فرهنگی و اجتماعی این مسابقات که خود از کارمندان ذوب آهن است گفتگویی داشتیم که در پی می آید :

وی گفت : استان اصفهان در بخش بانوان و آقایان از مدعیان و مقام آوران چند دوره مسابقات کشوری و از قهرمانان این رشته ورزشی بوده و تیم بانوان استان سه سال قهرمان کشور بوده ، با توجه به همین امر میزبانی این دوره از مسابقات به استان اصفهان رسید . وی با اشاره به این موضوع که بیشتر اعضای تیم بانوان از شهرستان لنجان در این مسابقات شرکت کرده اند افزود : زحمات استاد علیرضا و مهسا مردانی در رسیدن تکوندوکاران این شهرستان به سکو های قهرمانی کشوری و بین المللی بسیار چشمگیر  بوده است .

وی کمک های ذوب آهن اصفهان در برگزاری این مسابقات را در راستای مسئولیت های اجتماعی مثبت بر شمرد و گفت : این دوره از مسابقات به لحاظ حضور ۸۰۰ شرکت کننده در غالب ۵۲ تیم از سطح کشور و حضور قهرمانان بین المللی و کشوری از سطح فنی و کیفی بالایی برخوردار بود .

در ادامه مرتضی استکی سرپرست هیات تکواندو استان ضمن قدر دانی از ذوب آهن اصفهان به منظور برگزاری این مسابقات گفت : با قهرمانی در این مسابقات در هر دو رده آقایان و بانوان زحمات این شرکت را جبران نمودیم . اردوی دختران و پسران برای حضور قدرتمند در این رقابت‌ها حدود دو ماه قبل آغاز شد و برای هر دو تیم از بهترین مربیان استفاده کرده‌ایم تا با قدرت در این مسابقات حضور باشیم .

 سرپرست هیات تکواندو استان اصفهان و سرپرست اسبق تیم تکواندو ذوب آهن اصفهان افزود : این شرکت مادر صنعت کشور است ، با محصولات با کیفیت ذوب آهن اصفهان آشنایی دارم و این قهرمانی را به  تمام تلاشگران  این صنعت بزرگ تقدیم می نمایم .

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.