تاریخ انتشار : چهارشنبه ۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۹
کد خبر : 31197

حمایت شرکت شهرک‌های صنعتی اصفهان از دانش‌بنیان‌ها

حمایت شرکت شهرک‌های صنعتی اصفهان از دانش‌بنیان‌ها

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اصفهان از توسعه خدمات حمایتی صنایع کوچک و متوسط با همکاری معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری خبر داد. به گزارش دنیای اسرار:رسول سواری مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اصفهان، در دیدار با روح‌الله دهقانی فیروزآبادی معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری و حسینعلی

Print Friendly, PDF & Email

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اصفهان از توسعه خدمات حمایتی صنایع کوچک و متوسط با همکاری معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری خبر داد.

به گزارش دنیای اسرار:رسول سواری مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اصفهان، در دیدار با روح‌الله دهقانی فیروزآبادی معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری و حسینعلی حاجی نماینده مردم شهرستان‌های برخوار، شاهین شهر و میمه در مجلس شورای اسلامی گزارشی از اقدامات انجام گرفته در زیست‌بوم فناوری و نوآوری شهرک فناوری اصفهان و همچنین برنامه‌های این شرکت در خصوص حمایت از شرکت‌های دانش بنیان ارائه کرد و از توسعه خدمات حمایتی صنایع کوچک و متوسط با همکاری معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری خبر داد.

 در این دیدار صمیمانه روح‌الله دهقانی معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری نیز ضمن تشکر از اقدامات انجام شده اظهار داشت: معاونت علمی، فناوری واقتصاد دانش بنیان نیز در حمایت از صنایع کوچک و متوسط در آینده نزدیک نقش پر رنگ‌تری خواهد داشت.

همچنین در ادامه این دیدار مسائل و مشکلات شرکت‌های دانش بنیان و واحدهای کوچک و متوسط مطرح و تصمیماتی در خصوص پیگیری ورفع آن اتخاذ گردید.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.