تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۱
کد خبر : 5589

حمایت کمیته امداد اصفهان از ۲۸۷۰ کودک دچار سو تغذیه

حمایت کمیته امداد اصفهان از ۲۸۷۰ کودک دچار سو تغذیه

مدیرکل کمیته امداد اصفهان خبر داد حمایت کمیته امداد اصفهان از ۲۸۷۰ کودک دچار سو تغذیه کمیته امداد اصفهان بیش از یک میلیارد و ۳۷۰ میلیون تومان برای حمایت از دو هزار و ۸۷۰ کودک مبتلابه سوءتغذیه در هشت‌ماهه نخست سال ۹۷ هزینه کرد. مدیرکل کمیته امداد اصفهان به تشریح خدمات این نهاد برای مقابله

Print Friendly, PDF & Email
مدیرکل کمیته امداد اصفهان خبر داد

حمایت کمیته امداد اصفهان از ۲۸۷۰ کودک دچار سو تغذیه

کمیته امداد اصفهان بیش از یک میلیارد و ۳۷۰ میلیون تومان برای حمایت از دو هزار و ۸۷۰ کودک مبتلابه سوءتغذیه در هشت‌ماهه نخست سال ۹۷ هزینه کرد.

مدیرکل کمیته امداد اصفهان به تشریح خدمات این نهاد برای مقابله با سوءتغذیه کودکان پرداخت.
دنیای اسراربه نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد اصفهان، محمدرضا متین پور، مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان بابیان اینکه فقر غذایی در کودکان نیازمند می‌تواند در آینده مشکلات زیادی برای آن‌ها ایجاد کند، گفت: مبارزه این نهاد با سو تغذیه کودکان با مشارکت وزارت بهداشت به شکل ویژه از سال ۸۴ آغاز شد و تا به امروز و با حمایت از کودکان دچار سوءتغذیه زیر پنج سال ادامه دارد.
متین پور بابیان اینکه دو هزار و ۸۷۰ کودک دچار سوءتغذیه زیر پنج سال در شش‌ماهه نخست سال ۹۷ از خدمات این طرح بهره‌مند شدند، گفت: افزون بر یک میلیارد و ۳۷۰ میلیون تومان در قالب ۱۴ هزار و ۸۹۱ سبد غذایی در اختیار این کودکان قرار گرفت.
وی افزود: هزینه هر سبد غذایی به‌صورت ماهیانه به کارت‌های مخصوص خرید مایحتاج این کودکان واریز می‌شود.
مدیرکل کمیته امداد اصفهان تعداد کودکان در انتظار دریافت خدمات این طرح در سطح استان را دو هزار و ۱۸۰ نفر اعلام کرد و گفت: برای برطرف کردن مشکل سوءتغذیه این کودکان نیازمند کمک گسترده مردم نیکوکار اصفهان هستیم.
متین پور بابیان اینکه طرح هم‌سفره برای مشارکت نیکوکاران درزمینهٔ حمایت از کودکان دچار سوءتغذیه ایجادشده است، گفت: مردم عزیز اصفهان می‌توانند با مراجعه به آدرس اینترنتی http://hamsofreh.ir و پرداخت هزینه تمام یا بخشی از سبد غذایی این کودکان، کمیته امداد را در مبارزه با سوءتغذیه کودکان نیازمند یاری کنند.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.