تاریخ انتشار : شنبه ۲۳ مهر ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۷
کد خبر : 30602

خارج کردن ۱۲۰ بسته هروئین از معده ۲ قاچاقچی

خارج کردن ۱۲۰ بسته هروئین از معده ۲ قاچاقچی

به گزارش دنیای اسرار–فرمانده انتظامی شهرستان نائین، از دستگیری دو قاچاقچی که اقدام به بلغ و انباری ۱۲۰ بسته هروئین به وزن یک کیلو و ۶۲۵ گرم در معده خود کرده بودند خبر داد. سرهنگ “هادی کیان مهر” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهار داشت: ماموران ایستگاه ایست و بازرسی شهید

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش دنیای اسرار–فرمانده انتظامی شهرستان نائین، از دستگیری دو قاچاقچی که اقدام به بلغ و انباری ۱۲۰ بسته هروئین به وزن یک کیلو و ۶۲۵ گرم در معده خود کرده بودند خبر داد.

سرهنگ “هادی کیان مهر” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهار داشت: ماموران ایستگاه ایست و بازرسی شهید “شرافت” فرماندهی انتظامی شهرستان نائین حین کنترل مسافران یک دستگاه اتوبوس، به ۲نفر از از این مسافران مشکوک شده و برای بررسی بیشتر آنها را به ایستگاه بازرسی منتقل کردند.

وی افزود: ماموران پس از انجام اقدامات تخصصی متوجه بلع و انباری مواد مخدر در معده این قاچاقچیان شده و در نهایت با تلاش پزشکان موفق شدند ۱۲۰ بسته کوچک هروئین به وزن یک کیلو و ۱۲۸ گرم را از معده آنها خارج کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان نائین اظهار داشت: این قاچاقچیان که از استان های جنوبی عازم اصفهان بودند دستگیر و به همراه پرونده برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

 

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.