تاریخ انتشار : شنبه ۲۲ تیر ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۳
کد خبر : 11771

خام فروشی ، صنایع کشور را با مشکل مواجه کرده است

خام فروشی ، صنایع کشور را با مشکل مواجه کرده است

رئیس منطقه ۶بازرسی کل کشور در بازدید از ذوب آهن اصفهان : خام فروشی ، صنایع کشور را با مشکل مواجه کرده است به گزارش دنیای اسرار:سید محمد مهدی طباطبایی مهریزی رئیس منطقه ۶ بازرسی کل کشور و بازرس کل استان اصفهان و هیات همراه ضمن حضور در ذوب آهن اصفهان و بازدید از خط

Print Friendly, PDF & Email

رئیس منطقه ۶بازرسی کل کشور در بازدید از ذوب آهن اصفهان :

خام فروشی ، صنایع کشور را با مشکل مواجه کرده است

به گزارش دنیای اسرار:سید محمد مهدی طباطبایی مهریزی رئیس منطقه ۶ بازرسی کل کشور و بازرس کل استان اصفهان و هیات همراه ضمن حضور در ذوب آهن اصفهان و بازدید از خط تولید و پروژه های در دست اجرا ، با مهندس منصور یزدی زاده مدیرعامل و تنی چند از دیگر مسئولین این شرکت دیدار و گفتگو نمودند.

وی ذوب آهن اصفهان را یک صنعت بسیار مهم و حیاتی برای کشور توصیف نمود و گفت : مسئولین و تلاشگران ای نشرکت  به جز فعالیت صنعتی و تولید نباید دغدغه دیگری داشته باشند با بتوانندبه شرایط اقتصادی کشور کمک کنند . لذا مشکلات آنها مانند کمبود مواد اولیه ، کمبودنقدینگی و … باید با مساعدت مسئولین ذی ربط حل شود تا این شرکت بتواند با تمام ظرفیت کار کند .

بازرس کل استان اصفهان ،آمادگی این سازمان برای حمایت از ذوب آهن اصفهان را اعلام نمود و گفت : همانظور که مقام معظم رهبری فرمودند ، باید مشکلات را در درون و با استفاده از ظرفیت های خودمان ، حل کنیم .

سید محمد مهدی طباطبایی ، خام فروشی را یک معضل برای کشور دانست و افزود : در شرایط عادی هم خام فروشی ، یک اشتباه نابخشودنی است و حداقل باید ابتدا نیاز صنایع کشور به مواد اولیه را تامین نمود و مازاد آن را صادر کرد اما متاسفانه گوش شنوایی وجود ندارد و حاصل آن مشکلات کنونی صنایع بزرگی ما نند ذوب آهن است که نمی توانند با تمام ظرفیت تولید کنند .

وی ، شرایط ذوب آهن اصفهان طی دو سال گذشته را ، خوب و رو به رشد توصیف نمود و گفت : بررسی ها و بازخوردها نشان می دهد که مشکلات داخلی این شرکت برای تولید به حداقل رسیده و تنها مشکلات بیرونی مانند تامین مواد اولیه ، مانع به کارگیری تمام ظرفیت این شرکت است .

مهندس یزدی زاده نیز در این دیدار گفت : این شرکت ، در سال گذشته با دو کوره بلند موفق به تولید ۲ میلیون و۴۱۰ هزار تن چدن شد و در سه ماهه اول سال جاری نیز رکورد تولید و صادرات جدیدی درکارنامه خود ثبت کرد .

وی افزود : امیدوارم مسئولین به رفع مشکلات ذوب آهن به ویژه تامین مواد اولیه توجه ویژه کنند تا این شرکت بتواند خدمات بیشتری به تولید ملی و اقتصاد کشور ارائه دهد . 

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.