تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۱ تیر ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۲
کد خبر : 3292

خاکریز دشمن ؛ کاهش تولید ، افزایش هزینه و بی تفاوتی کارکنان است

خاکریز دشمن ؛ کاهش تولید ، افزایش هزینه و بی تفاوتی کارکنان است

پایگاه خبری دنیای اسرار هشدار مهندس یزدی زاده دردیدار با بسیجیان شرکت : خاکریز دشمن ؛ کاهش تولید ، افزایش هزینه و بی تفاوتی کارکنان است مهندس منصور یزدی زاده مدیرعامل شرکت در دیدار با فرمانده ، شورای فرماندهی و فرماندهان پایگاه های ۲۱ گانه حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان طی سخنانی با تشریح وضعیت

Print Friendly, PDF & Email

پایگاه خبری دنیای اسرار

هشدار مهندس یزدی زاده دردیدار با بسیجیان شرکت :

خاکریز دشمن ؛ کاهش تولید ، افزایش هزینه و بی تفاوتی کارکنان است

مهندس منصور یزدی زاده مدیرعامل شرکت در دیدار با فرمانده ، شورای فرماندهی و فرماندهان پایگاه های ۲۱ گانه حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان طی سخنانی با تشریح وضعیت ذوب آهن و ضرورت حاکمیت تفکر جهادی و بسیجی در همه ی عرصه ها و تشبیه شرایط فعلی این شرکت با زمان جنگ تصریح نمود : همان طور که دفاع مقدس شرایط ویژه خود را داشت و پیروزی در آن دوران ، با همت جهادی و بسیجی ملت بزرگ ایران محقق گردید، هم اکنون شرایط ذوب آهن نیز همانند زمان جنگ است که باید با همه وجود و همدلی و سخت کوشی ، برای برون رفت از مشکلات تلاش نماییم.

وی گفت : ایمان، اراده ، ایثار و جان بر کف بودن از واژه های مقدسی است که ملت بزرگ ایران را در عرصه های مختلف پیروز نمود و هم اکنون نیز دشمن با همه توان به میدان آمده و صنعت و اقتصاد کشور را هدف قرار داده است.

مدیرعامل شرکت ادامه داد : با توجه به نقش مهم ذوب آهن اصفهان در عرصه های اقتصادی و تولیدی کشور ، دشمن برای این مجتمع بزرگ صنعتی نقشه دارد و روز به روز شرایط را برای ما سخت تر خواهد کرد.

مهندس یزدی زاده گفت : کارکنان سخت کوش شرکت با تلاش و همت جهادی نباید اجازه دهند دشمن در ذوب آهن خاکریز ایجاد کند و خاکریز و هدف دشمن در این مجموعه بزرگ اقتصادی کاهش تولید ، افزایش هزینه و بی تفاوتی کارکنان است  .

وی یکی از دلایل مهم وجود مشکلات دراین شرکت را ناشی از عدم استفاده و بهره گیری از همه توانمندی ها دانست و گفت : در این شرایط حساس ضروری است که با بهره گیری صحیح از منابع و توانمندی ها و حاکمیت واقعی تفکر بسیجی ، در جهت رشد و اعتلای شرکت تلاش نماییم.

مدیرعامل شرکت گفت : در صورتی که همدلی و روحیه جهادی در کارکنان باشد ، دشمن نمی تواند به اهداف خود برسد.

وی اضافه کرد : ذوب آهن توانمندی ها و قابلیت های زیادی را برای تحول عظیم دارد و باید بستر های لازم در این زمینه فراهم شود.

ضرورت احیاء تعلق خاطر به سازمان

مدیرعامل شرکت در ادامه اهمیت و نقش تعلق خاطر کارکنان را یاد آور شد و گفت : احساس تعلق خاطر سازمانی بخش جدا نشدنی سازمان است که باید دوباره در بین کارکنان نهادینه شود.

 

شرایط فعلی ذوب آهن و راه های نجات آن

مهندس یزدی زاده راهکارهای لازم برای نجات ذوب آهن در شرایط فعلی را بدین شرح مطرح کرد :

* تثبیت تامین آب مورد نیاز در ذوب آهن ، از جمله اولویت های اصلی است که خوشبختانه با تلاش و پیگیری های بعمل آمده هم اکنون در شرایط نسبی پایدار قرار گرفته ایم .

* تامین مواد اولیه نیز از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است ، اما متاسفانه این شرکت در این زمینه ورود جدی نداشته و همیشه باید با چانه زنی ، این گونه امور را پیگیری نماید. پس ضروری ست که در بخش مواد اولیه مانند زغال سنگ و سنگ آهن نیز پایداری لازم حاصل شود.

* همچنین موضوع سرمایه در گردش از جمله چالش های مهم دیگر ذوب آهن است که انجام آن برای تامین مواد اولیه بسیار ضرورت دارد .  هم اکنون این طرح نیز در دستور کار قرار دارد.

وی افزود : به برکت خون شهدا و روحیه ایثارگری و بسیجی حاکم در شرکت در خصوص سه موضوع استراتژیک مذکور برنامه ریزی لازم بعمل آمده است.

مدیرعامل شرکت نهادینه نمودن اعتقادات در عمل و رفتار را عامل مهمی برای جلوگیری از آسیب ها دانست و تاکید نمود : نهادینه نمودن اخلاق و تقوا از نشانه های حاکمیت و روحیه بسیجی است و این اصل مهمی است که باید در همه زمینه ها در ذوب آهن گسترش پیدا کند.

وی اظهار امیدواری نمود که بتوانیم با بهره گیری از اخلاق ، تقوا و روحیه ایثارگری و بسیجی ، آن چیزی را که در شان ذوب آهن اصفهان است محقق گردد.

مهندس یزدی زاده در پایان با اشاره به توانمندی های بسیجیان شرکت در زمینه های علمی و تخصصی و ضرورت بهره گیری مناسب از این توانمندی ها ، پیشنهاد تشکیل “بسیج خودکفایی” در شرکت را مطرح نمود و گفت : با شکل گیری این بخش می توان بر اساس برنامه ریزی مناسب از همه توانمندی ها در جهت رشد و اعتلای شرکت بهره گرفت. وی همچنین بر فعال شدن نظام پیشنهادات تاکید نمود.

گفتنی است که در دیدار صمیمانه بسیجیان شرکت با مهندس یزدی زاده ، سرهنگ امیدی فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان گزارشی از اهم دستاوردها و خدمات بسیج ذوب آهن در عرصه های فرهنگی، تولیدی و مسئولیت های اجتماعی ارائه نمود. همچنین چند تن از فرماندهان رده های مختلف بسیج به نمایندگی از سایرین ، گوشه هایی از فعالیت ها و نقش همکاران بسیجی را در خط تولید  و… مطرح نموده و بر تشکیل” اتاق فکر” ویژه متخصصین بسیجی تاکید کردند .

شایان ذکر است در پایان این دیدار لباس و چفیه مقدس بسیج و کارت عضویت فعال افتخاری بسیج به مدیرعامل شرکت اهداء شد. ضمن اینکه حمید حیدری ورزشکار بسیجی ذوب آهنی و  قهرمان مسابقات جهانی پاورلیفتینگ ازبکستان ، مدال طلای خود را به مهندس یزدی زاده تقدیم نمود .

 

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.