تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۲
کد خبر : 29126

خدمت‌رسانی به آحاد جامعه؛ از رسالت های دانشکده دندانپزشکی دانشگاه آزاد اصفهان است

خدمت‌رسانی به آحاد جامعه؛ از رسالت های دانشکده دندانپزشکی دانشگاه آزاد اصفهان است

به گزارش دنیای اسرار:معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان به مناسبت روز دندانپزشک به تشریح فعالیت‌های دانشکده دندانپزشکی این واحد دانشگاهی پرداخت. مسعود فیض بخش با تبریک بیست و سوم فروردین ماه، روز دندانپزشک گفت: دانشکده دندانپزشکی دانشگاه آزاد اصفهان به عنوان یکی از بزرگترین دانشکده های دندانپزشکی کشور در مقطع دکترای حرفه‌ای

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش دنیای اسرار:معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان به مناسبت روز دندانپزشک به تشریح فعالیت‌های دانشکده دندانپزشکی این واحد دانشگاهی پرداخت.

مسعود فیض بخش با تبریک بیست و سوم فروردین ماه، روز دندانپزشک گفت: دانشکده دندانپزشکی دانشگاه آزاد اصفهان به عنوان یکی از بزرگترین دانشکده های دندانپزشکی کشور در مقطع دکترای حرفه‌ای عمومی و در تمامی ۱۰ رشته تخصصی بالینی دندانپزشکی در حال تربیت دانشجویان این رشته است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر بالغ بر ۶۰۰ دانشجوی دوره عمومی و ۸۵ دانشجوی دوره تخصصی در این دانشکده مشغول به تحصیل هستند افزود: خوشبختانه دانشکده دندانپزشکی این واحد دانشگاهی با پیشرفته ترین و به روزترین تجهیزات تخصصی دندانپزشکی دنیا مجهز گردیده و به روزرسانی امکانات و تجهیزات، جزء مهمترین برنامه های پیشروی دانشکده است.

رییس دانشکده دندانپزشکی دانشگاه آزاد اصفهان بیان کرد: به یاری خدا در آینده‌ای نزدیک، فاز دوم دانشکده به مساحت ۵ هزار و پانصد متر مربع اجرایی و به فاز اول ملحق خواهد شد که در جبران بسیاری از کمبودهای فضای فیزیکی و گسترش خدمات رسانی عمومی بسیار موثر خواهد بود.

وی اظهار کرد: خدمات رسانی به آحاد مردم و متقاضیان دریافت خدمات دندانپزشکی بالاخص قشر نیازمند جامعه، یکی از مهمترین اهداف پیش‌رو و رسالت اجتماعی دانشکده است که در حال حاضر در فاز اول، سرویس‌دهی روزانه به حدود ۱۸۰ بیمار  با شرایط بسیار مناسب در حال انجام است.

فیض‌بخش اضافه کرد: از دیگر ابعاد خدمت رسانی، ارائه خدمات تخصصی در قالب اردوهای جهادی در کلینیک ویژه دانشکده تحت عنوان کلینیک حضرت خاتم الانبیاء(ص) و اردوهای جهادی متخصصان در سطح استان و استان‌های همجوار و اقشار ضعیف و کم درآمد به صورت دوره های کوتاه مدت است.

وی با اشاره به اینکه دانشکده دندانپزشکی دانشگاه آزاد اصفهان به عنوان دانشکده پیشرو و متولی در امر آموزش مداوم به دندانپزشکان کشور مطرح و شناخته شده است، تصریح کرد: گسترش رشته های فلوشیپ و همچنین جذب دانشجو در دوره های پروتز دندانی در مقطع کارشناسی از دیگر اهداف این دانشکده است که در صورت تصویب وزارت بهداشت، شاهد راه اندازی و تربیت متخصص در این رشته ها خواهیم بود.

فیض ‌بخش در پایان خاطرنشان کرد: یکی از چالش‌های بزرگ دندانپزشکی کشور، افزایش روز افزون هزینه‌های مواد مصرفی و ملزومات این رشته پزشکی است که امیدوارم با پوشش بیشتر بیمه های درمانی در این حوزه، چالش مذکور مرتفع شده و عموم مردم بتوانند با استفاده از بیمه های متنوع با پوشش های حداکثری، از خدمات هرچه بیشتری بهره مند شوند.

گفتنی است معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اصفهان و هیات همراه در روز دندانپزشک، با اهداء گل از زحمات استادان و دانشجویان دانشکده دندانپزشکی تجلیل کردند.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.