تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۵
کد خبر : 11093

خدمتی که برای رضای خدا و مردم انجام شده باشد، ماندگار می شود

خدمتی که برای رضای خدا و مردم انجام شده باشد، ماندگار می شود

مهندس علوی در مراسم تودیع ومعارفه روسای جدید ادارات گاز مناطق ۳و ۶ گفت: خدمتی که برای رضای خدا و مردمانجام شده باشد، ماندگار می شود با حضور مدیرعامل، معاونین و تعدادی از مدیران شرکت گاز استان اصفهان مراسم تودیع و معارفه روسای ادارات گاز مناطق سه و شش اصفهان و  تقدیر از رئیس واحد

Print Friendly, PDF & Email

مهندس علوی در مراسم تودیع ومعارفه روسای جدید ادارات گاز مناطق ۳و ۶ گفت:

خدمتی که برای رضای خدا و مردمانجام شده باشد، ماندگار می شود

با حضور مدیرعامل، معاونین و تعدادی از مدیران شرکت گاز استان اصفهان مراسم تودیع و معارفه روسای ادارات گاز مناطق سه و شش اصفهان و  تقدیر از رئیس واحد خدمات فنی و فروش عمده شرکت گاز استان اصفهان برگزار شد.

به گزارش دنیای اسرار: مهندس علوی در این مراسم با بیان اینکه تودیع و معارفه در هر مقام و جایگاه مدیریتی وجود دارد، افزود: تنها چیزی که از جایگاه مدیریتی فرد باقی می‌ماند عملکرد و خدمتی است که برای رضای خدا و مردم انجام شده است.

مهندس علوی، چهار بعد مهم از ابعاد هوش هیجانی مورد نیاز برای مدیران را ، ارتباط موثر با دیگران، داشتن  سعه صدر و آستانه تحمل بالا،برخورداری از اعتماد به نفس و  امید به آینده عنوان کرد و گفت: اینجانب از مدیران انتظار دارم تا با هماهنگی و استفاده از نیروهای متعهد و متخصص مربوطه و در چارچوب ضوابط شرکت در جهت توسعه ، حفظ و نگهداری تأسیسات ، پیاده سازی الزامات تعالی سازمانی ، توسعه  اخلاق و فرهنگ تکریم ارباب رجوع و توانمند سازی کارکنان برنامه ریزی و اقدام نمایند.

 وی ، بیان داشت: از یک مدیر ساعی و موفق شرکت  انتظار می رودکه وی قدرت حل مساله، توان ایجاد نشاط و شادی در محیط کار وجسارت و شجاعت  لازم در رویارویی با مشکلات و مسائل مختلف را داشته باشد.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان،بر توجه ویژه به پاسخگویی تلفنی مشترکین از طریق ایجاد راهنمای مشترکین در تلفنگویای شرکت، عملکرد صحیح و دقیق مامورین قرائت کنتور، ترمیم ترانشه های حفاری وتعویض کنتورهای خراب مشترکین خانگی  به منظور ارتقای کیفیت خدمات و کاهشکاستی ها و شکایات تاکید کرد و افزود: توسعه خدمات  گازرسانی نیازمند تعامل سازنده با مشترکین وبرنامه ریزی مناسب است.

وی، با تقدیر از زحمات رئیس واحد خدمات فنی و فروش عمده و روسای مناطق شش و سه، بیان داشت: آقای محمد عابدی فرد  یکی از مدیران  خدوم و موفق این شرکت بودند که اینک پس از۳۴سال خدمت صادقانه و خالصانه  به افتخار بازنشستگی نائل آمده اند .

مهندس علوی همچنین طی حکمی، ابراهیم اکبری مقدم را به عنوان رئیس خدمات فنی و فروش عمده، رجبعلی کاظمی رئیس سابق اداره گاز منطقه سه را به عنوان رئیس جدید اداره گاز منطقه شش و محمد محمودیان را به عنوان رئیس جدید اداره گاز منطقه سه اصفهان منصوب و با تاکید بر ترویج فرهنگ مصرف بهینه و ایمن گاز طبیعی، هریک از روساء را  به وحدت و همدلی، تعهد ومسئولیت پذیری در جهت رضایتمندی خداوند متعال و همچنین مشترکین توصیه کرد.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.