تاریخ انتشار : یکشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۲
کد خبر : 33697

خدمت رسانی بیشتر به مردم ، جز توزیع عدالت اجتماعی نیست

خدمت رسانی بیشتر به مردم ، جز توزیع عدالت اجتماعی نیست

دیدار مدیر کل و جمعی از معاونین شرکت مخابرات استان اصفهان خدمت رسانی بیشتر به مردم ، جز توزیع عدالت اجتماعی نیست امام جمعه اصفهان گفت: خدمت رسانی بهترو بیشتر حاکمیت به مردم، در راستای اثبات کارآمدی اسلامی برای تامین دنیا و آخرت مردم است، هر گامی برای رفاه حال مردم چون عرصه ارتباطات، در

Print Friendly, PDF & Email

دیدار مدیر کل و جمعی از معاونین شرکت مخابرات استان اصفهان

خدمت رسانی بیشتر به مردم ، جز توزیع عدالت اجتماعی نیست

امام جمعه اصفهان گفت: خدمت رسانی بهترو بیشتر حاکمیت به مردم، در راستای اثبات کارآمدی اسلامی برای تامین دنیا و آخرت مردم است، هر گامی برای رفاه حال مردم چون عرصه ارتباطات، در راستای توزیع عدالت اجتماعی است.

 

خدمت رسانی بیشتر به مردم ، جز توزیع عدالت اجتماعی نیست

به گزارش دنیای اسرار:آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد، در دیدار مدیر کل و جمعی از معاونین شرکت مخابرات استان اصفهان، با اشاره به مجموعه فعالیت های شاخص اداره کل مخابرات استان در سطح اصفهان و افزایش خدمت دهی به خانواده ها گفت:هزینه فراهم کردن بستر ارتباطات مخابراتی برای روستاهای دور افتاده استان، حقیقتا بسیار زیاد است ولی این از رسالت های حاکمیت بوده که چه بسا نجات انسان ها در گرو آن است.

نماینده ولی فقیه دراستان اصفهان متذکر شد:امروزه پوشش گسترده بستر اینترنت پرسرعت برای مردم، با توجه به نیاز مبرم و وسیع آنها، از ضروریات شرایط حاضر است، لذا هر گامی که برای رفاه حال مردم در این زمینه وامثالهم توسط دستگاه های دولتی و حاکمیتی برداشته شود، در راستای توزیع عدالت اجتماعی است.

 

وی عنوان کرد: برخورداری از نعمت گازکشی، برق، آب آشامیدنی و تلفن در سراسر استان و تمام روستاها، چیز جز خدمت رسانی و توزیع عدالت نیست، استان اصفهان استانی با ویژگی های پیچیده‌ی جغرافیایی است که بخشی اعظمی از آن را مناطق کویری تشکیل داده ولی درعین حال مناطق کوهستانی و صعب العبور هم دارد.

 

عضو خبرگان رهبری تاکید کرد:خدمت رسانی بهترو بیشتر حاکمیت به مردم، در راستای اثبات کارآمدی اسلامی برای تامین دنیا و آخرت مردم است، این مجموعه خدمات تک تک دستگاه های خدماتی باعث می شود که به مردم اثبات کنیم که حاکمیت اسلامی با محوریت دین توانایی تامین نیازهای دنیای و آخرتی را دارد.

 

وی افزود: امروزه حقیقتا نظام جمهوری اسلامی ایران در منطقه از ابعاد مختلف حرف اول و آخر را می زند و حتی قدرت این نظامی تا حدی شده که در بسیاری از عرصه های علمی و نظامی ادعا و حرفی برای گفتن در سطح بین المللی دارد.

 

امام جمعه اصفهان خاطرنشان کرد: البته ما منکر مشکلات اقتصادی موجود درکشور نیستیم، چون وقتی دنیا با کسی می جنگند، قطعا دچار ضعف ها و نواقصی می شود و تورم و کاهش ارزش پول کشور بخشی از آسیب های این جنگ ها و تحریم های ظالمانه علیه انقلاب اسلامی است.

 

درابتدای این دیدار، اسماعیل قربانی ، گزارشی از عملکرد ارتباطاتی استان ارائه و اظهار کرد: در حال حاضر بالغ بر دو میلیون و ۵۰۰ هزار تلفن ثابت و بیش از پنج میلیون سیم کارت تلفن همراه فعال وجود دارد، همچنین تعداد ۷۰۰هزار پورت پرسرعت اینترنت وجد دارد که رتبه دوم در سطح کشور است.

 

وی با اشاره به اینکه تمام روستاهای دارای سکنه بالغ بر ۲۰ خانوار، تحت پوشش تلفن همراه است ابراز کرد: وضعیت ارتباط مخابراتی استان از همه نظر خوب بوده و در حال رو به رشد است.

 

مدیر کل مخابرات استان اصفهان عنوان کرد: با توجه به افزایش تقاضای شهروندان برای مصرف اینترنت پرسرعت، درصدداجرای طرح نهضت بنیادی در زمینه اشتراک فیبرنوری برای مصارف خانگی هستیم که استقبال دراین بخش روزافزون است.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.