تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۵
کد خبر : 32013

خروج سامانه بارشی از اواسط فردا از اصفهان

خروج سامانه بارشی از اواسط فردا از اصفهان

اصفهان سرپرست پیش‌بینی و تحقیقات اداره کل هواشناسی استان اصفهان از خروج سامانه بارشی از اواسط روز پنجشنبه به‌طور کامل از استان خارج می‌شود، گفت: صبح جمعه این هفته بین ۷ تا ۱۲ درجه کاهش دما برای تمام نقاط استان پیش‌بینی شده است. به گزارش دنیای اسراربه نقل ازایسنا:لیلا امینی در گفت‌وگو با ایسنا، با

Print Friendly, PDF & Email

اصفهان سرپرست پیش‌بینی و تحقیقات اداره کل هواشناسی استان اصفهان از خروج سامانه بارشی از اواسط روز پنجشنبه به‌طور کامل از استان خارج می‌شود، گفت: صبح جمعه این هفته بین ۷ تا ۱۲ درجه کاهش دما برای تمام نقاط استان پیش‌بینی شده است.

به گزارش دنیای اسراربه نقل ازایسنا:لیلا امینی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه نقشه‌های هواشناسی بیانگر ادامه فعالیت سامانه بارشی تا اواسط روز پنجشنبه بر روی استان است، اظهار کرد: بر این اساس طی این مدت وضعیت جوی در بیشتر مناطق به‌صورت قسمتی ابری، همراه با بارش باران و برف، گاهی وزش باد نسبتاً شدید تا شدید، به‌ویژه در جنوب، شرق و شرق استان پیش‌بینی می‌شود.

وی با بیان اینکه شدت بارش‌ها در جنوب استان و اغلب به‌صورت بارش برف خواهد بود، گفت: مه آلودگی، کاهش دید و احتمال کولاک برف، آب‌گرفتگی معابر، اختلال در تردد و وزش بادهای لحظه‌ای شدید در مرکز استان پیش‌بینی می‌شود.

سرپرست پیش‌بینی و تحقیقات اداره کل هواشناسی استان افزود: فعالیت این سامانه در کلان‌شهر اصفهان تا اواخر وقت به‌صورت بارش باران ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه دمای هوا طی ۲۴ ساعت آینده در بیشتر مناطق استان تغییر محسوسی نخواهد داشت، گفت: صبح جمعه این هفته بین ۷ تا ۱۲ درجه کاهش دما برای تمام مناطق استان پیش‌بینی شده است.

امینی حداکثر و حداقل دمای هوای اصفهان طی ۲۴ ساعت آینده را به ترتیب ۹ و ۳ اعلام و خاطرنشان کرد: گرم‌ترین نقطه استان ورزنه با ۱۰ درجه سانتی‌گراد و سردترین نقطه فریدون‌شهر و بوئین میاندشت با منفی ۶ درجه سانتی‌گراد پیش‌بینی می‌شود.

سرپرست پیش‌بینی و تحقیقات اداره کل هواشناسی استان ادامه داد: طی ۲۴ ساعت گذشته در شهر اصفهان ۴۰ میلی‌متر، سمیرم ۹۰، گلپایگان ۴۳، چادگان ۳۷، دهاقان ۳۷، زرین‌شهر ۳۷، خوانسار ۳۵، شهرضا ۳۶، فریدون‌شهر ۳۴، مبارکه ۳۱، اردستان ۲۰ و بوئین میاندشت ۲۱ میلی‌متر باران یا آب حاصل از برف ثبت شده است.

وی با بیان اینکه این سامانه بارشی از اواسط فردا به‌طور کامل از استان خارج می‌شود، گفت: برای روزهای جمعه، شنبه و یکشنبه فعلاً سامانه بارشی نخواهیم داشت.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.